Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 December 2020

Lancang Benar Mulutnya

Bhai/DeeDee semua...

Jaringan Melayu Malaysia adalah salah sebuah NGO paling haprak yang ader dalam Malaysia nih... NGO paling out sekali kenegaraannya .... NGO yang paling banyak keluarkan kenyataan mengarut, separuh matang dan menghasut...

Tapi disebabkan ader bekap politik dan kayangan... tetap selamat sampai hari nih..

Kalu gua bos besar... gua dah buat "operasi senyap" untuk puak-puak nih... hilang kena kutip sekor dua... sure senyap yang lain menikus...

Jadi... bab Kartel Daging Haram nih JMM nak sabitkan ngan Parti Politik la pulak... hehehe... macam la kita tatau... depa nak sabitkan ngan sapa... ngan PKR leteww... Hahaha...  marah betul JMM nih pasai kantoi keluarga Sharizat Jalil yang terlibat projek NFC lembu kondo tue....

Bekap giler babi aaa .... walhal dah terbukti yang NFC tu tak lebih dari nak cekau duit dan bukannya nak buat ladang lembut pun.... Ladang ternakan lembu semua tu aderlah gimik ja.... diversion... Hahaha... Macam la industri RM250 juta tue boleh setelkan permintaan lembu kat Malaysia... hahaha...

Walhal projek Ladang Lembu Felda dengan kerjasama IffcoAllana (India) yang bernilai RM688 juta (Tahun 2010) pon jugak lingkup...  nih takder sapa pon dari PKR yang tibai... tapi tetap gagal gak... lagi mahal dari projek NFC (Tahun 2006) yang bernilai RM250 juta

Hahaha.... bodo punya JMM....



3 comments:

  1. auwwww......
    malaysia memang stail macam tu......

    ReplyDelete
  2. Awat depa pi bagi lembu jaga lembu. Habih lembu pun makan bangkai babi campoq kanggaroo. Putaq lagi Halim.. Wang besaq.. wang kapiaq..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1