Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 December 2020

Sama Sebijik Perangai

Bhai/DeeDee semua..

Kalu di Malaysia... agak terkenal jugalah Azizan Osman... yang jual seminar untuk majukan kendiri dan perniagaan.... Azizan Osman nih pun takder apa ja... bisnes dier yang boleh masyuk pon hanyalah yang jual tiket seminar dier yang dari harga RM250 dan keatas... 

Eh.. ader lagi ker tiket kelas Azizan Osman nih yang harga RM250 ke?? Ntah la..

Tapi yang gua tau... tiket harga RM700 tu masih ader lagi... hahaha... so bagi sesapa yang nak mengabiskan duit konon nak tambah duit lagi dengan keberjayaan bisnes... serupa takder makna jer la... Hahaha...

Nih lagi besar punya masta... Tony Robbins.... ini satu lagi mangkuk selepas Robert T Kiyosaki...eh.. citer pasai Robert T Kiyosaki nih... bisnes dier pun bankrap... kena sita dan saman... lagi orang dok percaya sembang dier bab nak bagi majukan kendiri... hahaha... bangang...

Bab Tony Robbins nih... sudah kantoi dier punya cerita... ader dalam media nih... gua share link kat SINI..

Korang baca... betapa mengarutnya Tony Robbins nih.. tapi orang nak bayar gak harga tiket dier yang dari USD$600 sampai USD$3000... pergh... masyuk...

Ader satu event dier... 12 ribu peserta... yang beli tiket... cuba lu orang bayangkan... berapa yang dier dapat collect.... kalu tiket harga USD$600... dier dah collect USD$7.2 juta ..

Kalu tiket harga USD$3000 ... USD$36 juta..... jual air liur ja...

Hahahahahahahaha... Kalu la Ostad dan Lobai dapat tau idea nih... sure depa pun pulun sama gak.... tapi ader satu yang dah buat... ader member citer... sehari mamat tu collect sekitar RM100k hingga RM500k .... Hehehehe....



1 comment:

  1. Bro, org yg bayar ticket mahal untuk dengar pakar motibasi ceramah bukan sebab dia picaya sangat pd kata2 con sultan tu. Tapi sebab dia nak cakap kat kawan2 dia bahawa dia selamba je boleh abiskan RM250 dlm masa 2 jam. Dia selitlah ayat con sultan tu memang power. Dia akan rasa puas ati bila nampak kawan2 dia kagum dia buang RM250 dan terlopong mendengar. Dorang ni mcm penonton wrestling diAmerika. Penonton tahu wrestling lu sumer berlakon je, tp penonton tetap nak tengok dapat sorak seronok. Cuma ticket wrestling tidak lah semahal mana.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1