Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 December 2020

Pergh. Mudahnya ...

Bhai/DeeDee semua... 

Gua biler Ostad Alam Kubur nih sembang... 10 dier citer.. 18 gua tak percaya... sori aaa... sebab banyak sangat sembang dier yang Nabi dan Sahabat pon tak sembang... bab alam kubur nih la... payah.. tambah lagi kalu dier kata ini ader Olamak dulu kala yang bagitau... tapi dier tak bagitau pon nama Olamak tue.... kita nak buat semakan dan rujukan pon payah...

Tambah lagi biler.....

Dier cakap... "Ada sesetengah orang alim ulama, dia baca ayat-ayat al-Quran untuk menjadikan neutral balik benda-benda yang haram tadi."

Adoilah..... pening aaa..



2 comments:

  1. AJOM MOH KITA BERPANTUN KALI INI
    WAWASAN 2020 DI HUJUNG MINGGU KINI
    40 THN SUPPLY BANGKAI KARTEL KRONI
    WAWASAN 2020 RUPANYA RAKYAT MAKAN BANGKAI ARI ARI


    KOH.. KOH.. KOH..!!



    YEEAHHAA... YEYYY YEEHHAA..!

    ALOOO MAMAK KASI ORDER DAGING BANGKAI BLACK PAPPER STIK KURANG PEDAS SATUU...!!!

    KOH KOH KOH..!! CMNER LAI LATUL QADAR NK JUMPA MAKAN DAGING BANGKAI ARI ARI.. KOH KOH KOHH..!!

    KIKIKI.. KAH KAH KOHH KOH KOH...

    ReplyDelete
  2. Dan mereka berkata: "Apakah bila kami telah lenyap (hancur) di dalam tanah, kami benar-benar akan berada dalam ciptaan yang baru. Bahkan (sebenarnya) mereka ingkar akan menemui Tuhannya.

    la senang sungguh jadi kapir
    tak caya akan dibnagkitkan pun satu dari penyebabnya
    walau pun islam
    lain lain laji bnayak la

    bukan jauh pun bumi ini jugak kita akan dibngkitkan selepas
    Allah cabut ruh kita
    hnaya Allah ganti bumi baru tanpa langit
    bayang kan rumah kita tanpa atap

    Maka apabila langit terbelah dan menjadi merah mawar seperti (kilapan) minyak.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1