Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

19 March 2022

PAS senyap bila disindir, dihina dan dinista Puteri UMNO

Bhai/DeeDee semua...

Gua gelak jer biler lihat PAS tak melawan langsung bila disindir, dihina dan dinista oleh Puteri UMNO. Semenjak dua menjak nih... walaun PAS dilihat seakan sudah mati pucuk... Tidak lagi dilihat berani dan kuat... Usahkan dilelucon kan oleh UMNO tapi tidak ada respon langsung dari PAS bila kenaikan harga barang, harga minyak masak malah kenaikan minyak petrol pun PAS tidak terkutik melawan.

Agaknya betul seperti yang ramai orang cerita... Sama ada penuh sagon dalam mulut pemuka PAS atau pun mereka sudah mati pucuk....

Hahaha.... dah tak melawan... pondan betul lar... Hahaha

#PAS #PuteriUMNO #Sagon #Dihina #Dinista #PAU2021 #Pondan #Pengecut #Politik #PRU15 #Bacul #CipanTapirTenuk #SocialCritics

3 comments:

  1. SEMUA MENGIKUT PERANCANGAN..!!

    Bismillahhirrahmannirrahim.

    Seawal Disember telah diperingatkan bahawa perjalanan negara bukan diatas kehendak 'khalifah' mahupun ulil amrinya walaupun mereka"berkehendak' tetapi adalah diatas kehendak 'tuan punya" tanah mahupun olih "pemegang Amanah" Nya.

    Telah disimpulkan bahawa kalimah " Wallahi, wabillahi wataullahi' yang dilafas Najib sudah 'diangkat" .

    Bukan kerana diri Najib itu warak mahupun "berkeromah" tetapi diangkat kerana waktu yang ada adalah teramat singkat untuk perubahan yang telah ditentukan dan Najib adalah "asbab"nya untuk beberapa kejadian terjadi.

    Tanda tanda yang jelas telah dipersadakan dikhalayak ramai dan rakyat menjadi saksi nyata.

    Tumbangnya Kerajaan PH 22 bulan, Tumbangnya Mahiaddin dalam masa 17 bulan dan berikutnya Kerajaan Ismail Sabri juga bakal mengikut langkah serupa.

    Inshaallah, Jangka masa yang ada buat Kerajaan Ismail Sabri kini kurang lebih kurang 12 bulan atau kurang.

    Susun atur untuk perubahan telah tersedia. Hanya alasan dan sebab sileh berganti terjadi bagi menjelmakan 'kejadian' sebenar.

    Seperti yang di tuliskan dalam beberapa post terdahulu terutama pada Disember 2021 tentang "bala" dan " balasan" terhadap "sumpah laknat'" Najib.

    Diulangi lagi bukan kerana Najib itu warak mahupun berkeromah tetapi "sumpah Najib" itu "bersaksi" dan "disambut doanya" olih watak watak terpilih. Alhamdullilah.

    Siapa yang terkena "palitan sumpah Najib" telah ternyata kini. Seperti yang dituliskan sebelum ini, "siapa bakal tumbang" adakah Najib?.

    Doa orang yang dianiya tiada hijab, tanda tanda doa orang yang dianiya satu persatu dijelmakan atas kehendak Nya.

    Watak watak hodoh juga sedang di tunjuk kan satu per satu bagi peringatan bagi orang yang berfikir.

    PRN Bangsa Johor terkini tanda nyata kesipuan dan kemaluan terbesar ditunjukkan pada watak watak hodoh itu dari banyak nya petanda sebelum ini dari orang yang teraniya.

    Juga telah ditunjukkan atas kehendak nya dinyatakan bahawa Mahathir tidak akan jadi Mahathir yang dulu. Watak sebenar disebalik kononya watak Islamik nya terungkai satu persatu. Petanda ini untuk orang orang yang mahu berfikir.

    Apa yang dilalui dan bakal ditempuhi Mahathir adalah "kekerapan" berulang ke IJN, seperti apa yang berlaku sekarang.

    Satu perkara lagi, inshallah, Ismail Sabri bakal PM terpendek dan laluan sesorang dari Selatan tanah air untuk ke persada jawatan President adalah pasti . Insyallah

    ReplyDelete
  2. SEMUA MENGIKUT PERANCANGAN..!!

    Bismillahhirrahmannirrahim.

    Seawal Disember telah diperingatkan bahawa perjalanan negara bukan diatas kehendak 'khalifah' mahupun ulil amrinya walaupun mereka"berkehendak' tetapi adalah diatas kehendak 'tuan punya" tanah mahupun olih "pemegang Amanah" Nya.

    Telah disimpulkan bahawa kalimah " Wallahi, wabillahi wataullahi' yang dilafas nya sudah 'diangkat" .

    Bukan kerana diri nya itu warak mahupun "berkeromah" tetapi diangkat kerana waktu yang ada adalah teramat singkat untuk perubahan yang telah ditentukan dan dia hanya adalah "asbab"nya untuk beberapa kejadian terjadi.

    Tanda tanda yang jelas telah dipersadakan dikhalayak ramai dan rakyat menjadi saksi nyata.

    Tumbangnya Kerajaan PH 22 bulan, Tumbangnya Mahiaddin dalam masa 17 bulan dan berikutnya Kerajaan Ismail Sabri juga bakal mengikut langkah serupa.

    Inshaallah, Jangka masa yang ada buat Kerajaan Ismail Sabri kini kurang lebih kurang 12 bulan atau kurang.

    Susun atur untuk perubahan telah tersedia. Hanya alasan dan sebab sileh berganti terjadi bagi menjelmakan 'kejadian' sebenar.

    Seperti yang di tuliskan dalam beberapa post terdahulu terutama pada Disember 2021 tentang "bala" dan " balasan" terhadap "sumpah laknat'" yang dilafazkan nya.

    Diulangi lagi bukan kerana diri nya itu warak mahupun berkeromah tetapi "lafaz sumpah" itu "bersaksi" dan "disambut doanya" olih watak watak terpilih. Watak watak hodoh terpacul satu per satu. Alhamdullilah.

    Siapa yang terkena "palitan sumpah yang dilafaz" telah ternyata kini. Seperti yang dituliskan sebelum ini, "siapa bakal tumbang" adakah yang dianiya melafaz sumpah atau yang menganiya nya?.

    Doa orang yang dianiya tiada hijab, tanda tanda doa orang yang dianiya satu persatu dijelmakan atas kehendak Nya.

    Watak watak hodoh juga sedang di tunjuk kan satu per satu bagi peringatan bagi orang yang berfikir.

    PRN Bangsa Johor terkini tanda nyata kesipuan dan kemaluan terbesar ditunjukkan pada watak watak hodoh itu dari banyak nya petanda sebelum ini dari orang yang teraniya.

    Juga telah ditunjukkan atas kehendak nya dinyatakan bahawa Mahathir tidak akan jadi Mahathir yang dulu. Watak sebenar disebalik kononya watak Islamik nya terungkai satu persatu. Petanda ini untuk orang orang yang mahu berfikir.

    Apa yang dilalui dan bakal ditempuhi Mahathir adalah "kekerapan" berulang ke IJN, seperti apa yang berlaku sekarang.

    Satu perkara lagi, inshallah, Ismail Sabri bakal PM terpendek dan laluan sesorang dari Selatan tanah air untuk ke persada jawatan President adalah pasti . Insyallah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta maaf. Allah tak redha dgn manusia penyamun, kaki bohong, bergantung kpd jin dan sihir dan macam2 lagi kefasikan.....

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1