Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

12 March 2022

Pun Intended

Bhai/DeeDee semua...

Selesai sudah pemilihan lembu-lembu untuk digunakan oleh Zeus ... Hahaha...

Lanun berkawan baek dengan Penyamun.



5 comments:

  1. Abe Mud Bela BerokMarch 12, 2022 at 10:17 PM

    Bagai sireh pulang ke ganggang.
    Bodoh tak boleh di tegor , pandai tak boleh di ikut....
    Hu hu nampaknya orang Johor dan Melaka berjiwa sama...
    Oiiii..oiiii ayam den lapeh...mampos

    ReplyDelete
  2. sapa yang dimaksudkan ni?? cuba ada telor sikit bhai/deedee... kalau takde telor nak ke tirai besi jangan acah diri tu pejuang bhai/deedee... pilihan Bangsa Johor kan... lu bukan 01 tak payah sibuk... waakakakakkakakakakaka

    ReplyDelete
  3. Tepat skli... Lembu layu, tadah je la leher lepas ni.. Jgn byk songel

    ReplyDelete
  4. Nah umno berkuasa penuh di Johor. Mari kita tengok dia kata boleh maju lebih drp Singapura. Maju apa? Itu lain cerita....

    ReplyDelete
  5. Dulu Atok bersama Bersatu menang Pru14 pun kerana sokongan pengundi PH. Bila Pejuang bertanding sendiri di Johor kena 42-0! Kah kah kah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1