Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

24 March 2022

Bubarkan Parlimen Sekarang - Ahmad Zahid Hamidi

Bhai/DeeDee semua...

Ahmad Zahid Hamidi sedang push Ismail Sabri untuk bubarkan Parlimen sekarang. Tak perlu tunggu sampai tarikh tamat MOU dengan Pakatan Harapan.

Tak sabar betul Ahmad Zahid Hamidi... Hahaha...

Kita faham la untuk sekatkan Ahmad Zahid Hamidi dijatuhkan hukuman bersalah atas kesnya di Mahkamah Tinggi... dier perlukan PRU15... Hahaha

Kan....

Tak ada guna pegang janji pembangkang, kata Zahid

#BubarParlimen #AhmadZahidHamidi #PRU15 #Pembangkang #PakatanHarapan #BarisanNasional #CipanTapirTenuk #SocialCritics

1 comment:

  1. Artis dalam Video di siasat pelbagai pihak pakat 'interframe' bagai. Ahli politik dalam Video bebas sakan sekor pun tak nak 'interframe'

    Pelik juga dengan sistem sistem dalam negara semenjak kerajaan kelabu asap jadi pemerintah 22 bulan Tun berkuasa.

    Ada duit dari sumber sama lebih besar masuk ke dalam akaun puak sendiri, sehingga kini masih di siasat , sedang di siasat , akan di siasat pula. Yang banyak masuk duit tu bukan orang VVIP. Orang biasa tiada jasa pada negara. Cuma bergayut pada bini seorang ex VVIP di Bank Negara.

    Baru baru ini apabila seorang artis memuat naik gambar teaser video nya berkemungkinan untuk promosi filem, habis seluruh negara tunggang terbalik.

    Bagus lah , jika isu moral menjadi naratif.

    Antara yang ‘enter frame’ dalam isu video artis ini ada lah Jabatan Agama dan Jabatan multimedia.

    Kenapa bila si Artis yang tiada “badkup” orang berkuasa berani di buli di soal?

    Ketika kecoh video seorang ahli politik tidak berbaju di atas ranjang Bersama seorang sesama jantan lain di bilik hotel tidak pula di panggil oleh Jabatan Agama dan segala macam Jabatan jabatan berkaitan?

    Video sesama jantan tak guna lansung tidak di siasat kononya 'blur'. Semua agensi kerajaan pun jadi 'blur' Sedang kan sekor jantan tak guna sudah mengaku dalam video 'blur' itu..!!

    Harus di ingat semenjak kerajaan di ambil alih oleh kepimpinan Tun Mahathir, semua perkara menjadi tunggang langgang.

    Yang salah tetapi sekongkol dengan Tun Mahathir tidak di kenakan Tindakan, yang tidak salah tapi tapi enggan ikut telunjuk di kena kan pelbagai dakwaan.

    KHALAS

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1