Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 February 2021

Satu Lagi Projek Dewa

Bhai/DeeDee semua...

Dari dulu lagi gua memang menyampak dan getik ngan golongan Dewata Raya, Dewa dan Kayangan nih...  Karut ja depa semua ni... bab sakau bagi kat depa la... aper yang boleh disakau semua akan disakau... Aper ader hal... marhaen semua akan tetap bekap... akan tetap sanjung.. akan tetap sembah...

Huhuhu...

Bodohnya Orang Melayu adalah tetap percaya dan sanjung tinggi kepada Waad Sang Sapurba dengan Demang Lebar Daun...

Dah millenium pon masih lagi kena bodoh dengan Dewata Raya, Dewa dan Kayangan.... adoilah..... atas alasan adat dan budaya.... Huhuhu... macam dah kena nasi tangas dah.... otak tabley pakai...

Adoilah...

Cuba tengok apa stori yang ader kat Bukit Ketam, Pahang nih....



6 comments:

  1. mcm harakah jugak bhai keluar error 404 hehehe artikel kena sound ke dewa ke hahaha

    ReplyDelete
  2. Alahai bhai kan ke cik puteh srikandi sampai la ni dok meroyan kes revolusi sosial 1946 di sumatera dgn kekesalan teramat sgt. Bab melayu lagi tabley pakai bukti depan mata pun boleh pejam mata seolah2 takder didikan agama. Ini dah tua2 sebelum pejam mata camana jra, baader meinhof, red brigade dan che yg bukan islam boleh berjuang menentang kezaliman walau digalang nyawa. Tak tau lah aper nak jadi dgn melayu. Elok juga lah depa ni sinsing lengan biar dicucuk dgn vaksin kobid yg ntah apa2.

    ReplyDelete
  3. Ebit Lew nak beri sumbangan RM200,000.. dakwah paling berkesan cakap dan bertindak seiringan.

    Ini adalah cara dakwah yang berkesan. Bukan 'pung pang' dlm masjid dan surau. Lepas tu balik umah 'krohh krohhh' tido.. esok sambung lagi dakwah mcm tu bergilir gilir sampai Abg Jamil mampos..(oopss termasuk dialog P. Ramlee pulak.. jangan marah yee..kikikiki)

    Pendakwah terkenal, Ebit Lew bermurah hati ingin memberi sumbangan bernilai RM200,000 untuk guru-guru mengajar di rumah ibadat seperti masjid, kuil, tokong dan gereja yang hilang pendapatan.

    Ebit Lew melalui satu hantaran di Facebook petang tadi berkata, hadiah itu akan diagihkan kepada 400 orang penerima dengan seorang akan mendapat RM500.

    “Doakan ya. Saya nak bagi hadiah Rm 200,000 untuk 400 orang dengan seorang mendapat rm500.

    Inilah dakwah sebenar terbaik sampai perabis duit tenaga dan masa bukan "pung pang kebabom" dlm masjid dan surau lepas dakwah balik umah... kroh krohh tido..mcm tu bergilir gilir sampai Abg Jamil mampos.. oopss..!

    Yg penting 'Janji ada masyukkk'...!!

    ReplyDelete
  4. rakyat melayuisle la katakan

    ReplyDelete
  5. Bila Otai dah bagi kata dua pada Pakatan Harapan 'No Pejuang No Mahathir' maka dengan muka hodoh tak tau malu mula terhegeh hegeh nak kembali pada UMNO... alasan bangang bodoh di ulang ulan ramai yamg jumpa dia minta tolong selamat kan negara... alasan basi di ulang ulang macam bangang gampang...

    Kita tahu Amit Bedul lantikan Tun dan expired, PRU makin hampir, Tun Daim yg diam dan mula bising bercakap walaupun baru ini disekolahkan oleh Ku Nan dan Sharir.

    Nampak tak betapa terdesak nya orang tua hodoh ini ke hulu orang tak layan, ke hilir orang tak peduli mula tebal myka buat alasan bodoh bangang ramai rakyat jumpa Tun mintak selamat kan negara. Yg datang walaun Tun jer...elok TV dan Media buat survey betul ke rakyat nak orang tua hodoh bodoh ni...!?

    ...bodoo bodoo

    kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu tun nak test market, buat ceramah ph besar2an mcm masa pra pru14. Tengok berapa orang yg turun. Sayang tengah covid, jd tak boleh test. Klu boleh aku nak turun baling telur busuk....

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1