Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 February 2021

Dah Agak Awal Dah

Bhai/DeeDee semua...

Gua dah agak dah awal benda nih nak jadi... Dan biler depa asik pusing-pusing cerita... dah tetiba jer Ismail Sabri kata boleh mintak diskaun atas kompaun saman PKP .... itu pon lepas setahun saman tue ader.... hehehe... jadi tak terkezut lar... dan tetiba jer YDP Agong boleh kata Parlimen boleh bersidang masa Darurat 2021 nih...

Hahaha...

Nih lu orang tengok la... orang awam akan kena saman sampai RM10k... tapi VIP, Menteri dan puak-puak tertentu sure akan lepas punya macam biasa la... 

Hahaha... walaupun bukti ader banyak depan mata... sure takkan kena punya..

Amacam??? hahaha ... Sure Annuar Musa akan kena paling minima nanti....

bayar jer la kompaun PKP RM10k tue kalo ko rakyat Malaysia yang biasa-biasa........... hahaha



4 comments:

  1. Bhai, kat dunia boleh lah merka lepas, kat akhirat nanti depan Allah jawablah, semua yang terlibat, yang sepatutnya diambil tindakan, yang sepatutnya mengambil tindakan dari kerusi no1 hinggalah kebawah akan menjawab didepan Allah sebab mereka tidak berlaku adil, seorang rakyat tidak redho atas perbuatan mereka tidak menjalankan tindakan dan tanggung jawab degan betul dan adil mereka tanggunglah balasan diakhirat kelak.

    ReplyDelete
  2. Beribu anggota keselamatan dan rakyat terkorban berjuang menentang pengganas kominis. Sekarang aleh2 guna sistem kominis demi kekal berkuasa. Ironinya polis dan hakim2 dari kalangan orang2 biasa menangkap dan jatuh hukuman pada orang2 biasa atas arahan kerabat2 feudal. 64 tahun dah bhai masih belum merdeka.

    ReplyDelete
  3. jaga jaga jnagsn kita smapai kena ini hukum

    hukum liwat
    sedih m syariah tak tak dinobatkan

    Dan telah Kami wahyukan kepadanya (Lut) perkara itu, yaitu bahwa mereka akan ditumpas habis di waktu subuh.

    Allah snagt murka puak jenih ni
    hingga Allah tenggelamkan dalam bumi pelakunya

    apa cerita terbaru dari tukang blog pasai islam malayu
    kalau ada orang islam duk pertikai Quran dll bab asas islam
    takkan tak tau lagi apa jenih orang macam ni

    Kitab (Al Qur'an) ini tidak ada keraguan padanya; petunjuk bagi mereka yang bertakwa,

    Dan senantiasalah orang-orang kafir itu berada dalam keragu-raguan terhadap Al Qur'an, hingga datang kepada mereka saat (kematiannya) dengan tiba-tiba atau datang kepada mereka azab hari kiamat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan ka Pas sebahagian drp kerajaan skrg? Knp Pas diam membisu tak macam semasa bantah ruu355 dulu? Walaun tunggu apa? Nak kena arah oleh Presiden dulu? Tak boleh fikir sendiri ka?

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1