Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 February 2021

Boleh Dah Nak Demo Di Padang Merbuk Ni

Bhai/DeeDee semua...

Artikel nih pendek jer... Satu persoalan ja nak tanya ni? Bila nak buat demo kat Padang Merbuk nih?? Kalu ikut berita kat bawah nih dah boleh dah nak demi do Padang Merbuk ni.... Hahahaha...

Bagitau awal la biler... senang gua nak start design t-shirt untuk jual masa demo..... Hahahaha



7 comments:

  1. Biasalah lobai, masa jadi pembangkang berapi api menyalak, kami memperjuangkan Islam, sanggup mati demi Islam, masa jadi kerajaan dapat ribu riban menyalak setiap umat islam wajib mempertahankan islam dan islam adalah tanggung jawab ummat sambil menaiki kereta mercedes dan tinggal dalam banglo mewah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tue bhai... skrang dah dapat semua laba... dapat dedak... senyap la Lobai... huhuhu

      Delete
  2. kalau dalam hati orang islam tak ada fpi
    lebih baik pi mmampuih
    dari idup becermin bnagkai
    fpi - fitrah pembila islam

    ramai cinta dunya drai cinta akhirat
    umat islam 1 bilion saja pun macam buihhh
    patut rasa sedih tambah 1 orang dah jadi kpair

    Mereka hanya mengetahui yang lahir (saja) dari kehidupan dunia;
    sedang mereka tentang (kehidupan) akhirat adalah lalai.

    Barang siapa yang murtad di antara kamu dari agamanya, lalu dia mati dalam kekafiran, maka mereka itulah yang sia-sia amalannya di dunia dan di akhirat, dan mereka itulah penghuni neraka,
    mereka kekal di dalamnya.

    Katakanlah: "Hai orang-orang yang kafir,
    aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah.

    tegas tak perlu lokleh sana sini.

    ReplyDelete
  3. Lebai celaka tu dah bisu. Gila babi punya lebai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonyap dah... sebab dah dapat dedak.. dah jadi Duta Khas bertaraf Menteri.... dan geng-geng dier ramai dah dapat jawatan dan laba.... huntung lar... kan kan kan

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1