Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 November 2022

Cara Mudah Nak Capai Kejayaan

Bhai/DeeDee semua...

Di Malaysia nih... ko tak perlu belajar tinggi... walaupun belajar tinggi tue adalah satu keperluan... tapi kalu ko tak belajar tinggi pon ko boleh berjaya... ader banyak cara dan tangga kejayaan dan kekayaan....

Cuma ko kena tahu macam mana dan dengan siap ko kena berkawan...

Kalu ko berkawan ngan orang biasa-biasa... ko akan kekal biasa-biasa jer... tapi kalo ko berkawan dengan orang yang berjaya... ko akan berjaya... tambah lagi ko ader kabel.... Yeah... cable @ kabel @ kontak... yang ini penting...

Kat Malaysia nih... kalu ko ader kontak yang bagoosh.. lagi cepat la ko berjaya dan kaya... terutama ko duduk dalam lingkungan kumpulan yang tepat... kumpulan yang ader kuasa... kumpulan yang boleh berikan ko kelebihan... hanya dengan satu call jer... setel masalah... setel kewangan... setel undang-undang...

Jadi... join parti politik pon adalah satu cara untuk berjaya... ko kena kenalpasti parti politik mana yang akan menang pada pilihanraya... ko kena kenal pemimpin politik yang paling atas... kalo boleh ko kahwin la ngan anak orang politik nih... cari jalan nak kenal... buat macam Khairy Jamaluddin.... dier ushar Nurul Izzah... tapi biler Anwar Ibrahim dijatuhkan oleh Mahathir... dier try accidentkan kenderaan anak perempuan Pak Lah... last-last kawin.... dan kini apa yang takder dengan dier... hahaha

Itulah cara bijak.... walaupun kita semua tau anak perempuan Pak Lah tu bukan taste Khairy Jamaluddin... itu semua takdak hal... benda boleh dikesampingkan... yang penting kuasa, jawatan dan duit...

Hahaha...

Ingat... tangga kewangan paling cepat membawa kita keatas.... Hahaha



1 comment:

  1. Bkn taste dia pun rasanya seminggu mau tiga empat kali jimak tuu...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1