Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 November 2022

Yang Declare Diserang, Yang Sorok Maklumat Disokong

Bhai/DeeDee semua...

Betapa gilanya "political animals" di Malaysia nih... Gua perhatikan sejak beberapa hari nih... Yang declare harta dan aset diserang bagai nak gila... dah calon pilihanraya tu declare apa yang ada... semua dipertikaikan... sampaikan ada yang serang declaration calon yang cuma ada aset bersih bawah RM1000 ... dikatakan menipu data..

Kalu calon tu declare banyak aset pulak.. diserang sana sini macam mana boleh ader aset banyak dan tak kena dengan umur la.. tanya itu ini.. sampai mintak publishkan payslip 10 atau 20 tahun dulu.... Giler aaa...  Korang sendiri yang mintak tu pon tak simpan payslip 5 tahun sudah... lagi mau sembang mintak payslip bagai... Hahaha... Giler siot...

"Political Animals" camnie tabrani pulak nak mintak puak-puak sebelah sana yang langsung taknak declare tue... suruh depa declare... hahahaha.. nampak sangat kan... walhal yang itu lagi lahanat... lagi besau makan... suruh la publish payslip income sama... suruh publish EA Form sama... kalu ader brani...

Lagi lawak tue... "political animals" nih nampak macam bijak selama nih... tapi rupanya bodoh nak mampos... Hahaha... gelak besar gua... Hahaha... Tak kisah la yang level tokey SKREW ka... atau level machai grafik macam founder TTKM ka... sama ja bodoh nak mampos... Hahahaha....

Gelak besar gua...

Hahahahaha..... citer pasai payslip bagai... korang sendiri pon tak simpan payslip 5 tahun lepas... usahkan 5 tahun lepas... yang tahun lepas punya payslip pon korang tak simpan... Hahahahahah

Bangkai semua nih ... memang bangkai.

Salam jari tengah la gua bagi kat bangkai-bangkai "political animals" nih... HAHAHAHA



3 comments:

  1. Nampak sangat umnoo berjaya membongsaikan pemikiran orang2 melayu. Peliknya yg ada ijazah pun masih bangang termasuk lah majoriti kawan2 gua. Bangsat betul lah orang2 melayu takut sangat dgn kaum cina. Buat malu je.

    ReplyDelete
  2. Bukan sahaja untuk isytihar harta tapi tanpa ragu2 mengisytiharkan diri tiada apa2 nak sorok. Yg tak berani isytiharkan harta sebab ada benda yg nak sorok krn harta diperoleh dgn cara yang tidak sah.

    ReplyDelete
  3. Ini ungkapan baru pilihanraya. Istihar harta tanda rasuah tak istihar harta tanda amanah. Sorok krn benar tak sorok krn bersalah.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1