Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 November 2022

Tak Puas Hati Dengan MAINPP Ka?

Bhai/DeeDee semua...



Kazim Elias nih sikit-sikit nak sabitkan dengan politik.. Dier tak dapat nak berceramah di Pulau Pinang pun nak dikaitkan dengan politik... Yer la kita tau Pulau Pinang tue Kerajaan nya adalah Kerajaan Pakatan Harapan... tapi tak payah la nak sabitkan dengan politik bagai...

Katanya dia dah mengajar agama dan berceramah di Pulau Pinang selama 27 tahun... dan dier tahu pun dier tak pernah mohon kebenaran mengajar dan berceramah agama dengan MAINPP ... Dier langsung tak pikir nak amik tauliah mengajar... Bukan dier taktau yang mengajar dan berceramah agama nih perlukan tauliah... 27 tahun... bukan masa yang singkat....

Sama ada dier tak layak ditauliahkan atau memang dier tau dier bermasalah kalu nak dapat tauliah...

Kalu dier kata dier tatau perlukan dapat pentauliahan ni.... kenapa dier kata dier ader tauliah mengajar di Perak dan Wilayah Persekutuan....  itu menunjukkan dier tahu proses nih... tapi buat tak endah... 

Pastue nak "cry baby" kata konon mungkin dier disekat mengajar dan berceramah di Pulau Pinang sebab ader tekanan politik... pasai dier ader pakai baju Barisan Nasional (BN)... 

Sembang tak ingat dunia betul la Lobai sekor nih...

Dier tatau ka yang MAINPP tue dok bawah kuasa YANG DI-PERTUA NEGERI PULAU PINANG. Tuan Yang Terutama Tun Dato' Seri Utama Ahmad Fuzi bin Haji Abdul Razak ... 

Awat Kazim Elias nih cakap camnie... nak hina kuasa TYT ka???

Sedaq la diri tu sikit.... 27 tahun maleh nak amik tauliah... pastu salahkan konon ader tekanan politik.... Bangkai betul la lobai sekoq nih.... Bangkai..

Adoilah...

Sebijik perangai sama macam Lobai Boddo sorang tue...  Tauliah mengajar di Negeri Terengganu (negeri sendiri) pun tak ader ... lagi mau nak ngajar sana sini...



Gambar ini diedit sebab sebelum ini dikhabarkan Kazim Elias sakit kulit.






No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1