Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 November 2022

Menang Kerusi Paling Sedikit Tapi Banyak Cekadak

Bhai/DeeDee semua...

MCA dan MIC berada dalam gabungan Barisan Nasional... MCA dapat 2 kerusi pada PRU15, MIC cuma dapat 1 kerusi jer pada PRU15 ... Kedua-dua parti nih menang kerusi parlimen paling sedikit tapi banyak cekadak...

Bising macam-macam ... sampaikan nak buang Ahmad Zahid Hamidi dari kerusi Pengerusi Barisan Nasional...

Hahaha.... yang lawaknya... takder pulak geng Melayu dari UMNO yang nak bekap Ahmad Zahid Hamidi... Aper citer nih... ketuanan Melayu di main-mainkan jer oleh sekor dua Cina dan India.... Hahaha

Memalukan sungguh la sebuat parti Melayu bernama UMNO .... hahaha

Adoilah.... lawak siot...



5 comments:

  1. Weekasiong MCA kerusi Ayer Hitam Johor..menang krn undi melayu pekat totok dacing...kwsn majoriti melayu tu . ..patut takyah letak mca kat situ ........lg dia nk lebih sudu dr kuah...puii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebodohan orang melayu air Hitam yang sokong wee ka siong yang TERANG2 mentang2 president umno!! Sebab itu jangan taksub pada pemimpin, kerna bila mereka dalam kesudahan.....mereka bukan ingat pada RAKYAAT yang menyokong mereka!!

      Delete
    2. Itu yang gua tak paham sangat tue... pasai apa Wee Ka Siong boleh menang besar... huhuhu

      Delete
  2. MCA ,MIC takut,jika BN sertai PH,parti MCA,MIC sudah tidak relevan sebab telah Ada wakil Cina Dan India Dalam PH,UMNO bolih tendang mereka,ambik balik kerusi berkenaan(Ada 3).
    Jamal Pak Tongkol,ketua bahagia UMNO Sg Besar Ada backup Zahid,Jamal mintak WKS get lost Dari BN,BNpatut bubar,pakai Jenama UMNO sahaja,dapat balik 3 kerusi untuk UMNO Dalam PRU 16 nanti

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1