Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 November 2022

Isu Sebenarnya Apa?

Bhai/DeeDee semua...

Dulu lagi... rasanya dah terlalu lama dah gua citerkan benda nih... seingat gua sejak 1999 lagi.... bilamana gua kata... Kalau apa-apa parti atau gabungan parti yang Anwar Ibrahim leadkan .. Anwar Ibrahim jadi ketua.... tak dapat pegang majoriti sampai 2/3 .... kalu sekadar ngam-ngam cukup jer menang.... takkan jadinya Anwar Ibrahim dilantik jadi Perdana Menteri...

Tambah lagi kalu macam keadaan sekarang ... memang takkan ader chan la Anwar Ibrahim diangkat jadi Perdana Menteri.... kerat atau potong kambing sekali pun... takkan nyer... hahahaha

Melainkan team Anwar Ibrahim pegang kerusi sampai lebih dari 112 kerusi... macam 120 kerusi ka... atau lagi banyak dari itu.... Itu mungkin ader peluang Anwar Ibrahim diangkat jadi Perdana Menteri..

Banyak persoalan yang selalu gua ditanyakan tentang perkara ini... Isu sebenarnya apa??

Hahaha?? Maaf cakap la... sebenarnya... setakat ini belum pernah lagi gua dengar ader Sultan dan Raja-Raja Melayu yang ngam dengan Anwar Ibrahim.....  tak kira la secara berdepan atau dibelakang tabir... gua tetap tak rasa ader yang nak sokong Anwar Ibrahim...

Gua ader satu jawapan... dan jawapan nih boleh dikatakan 80% tepat.... tapi itu la... maaf sebab tabley publish secara direct sama ada secara penulisan atau percakapan....

Gua pernah terangkan secara hint kepada beberapa orang... dan semua orang ini bersetuju dengan point dan hujah gua... hahaha... Nak buat camana... kekadang tue... realiti memang menyedihkan... realiti memang menyakitkan...

But the data and info is clearly indicated the issue and what behind it.... 

Hahaha.... only those lucky enough had got the privilege's to hear it direct from me.

Salute Komrad



7 comments:

  1. Bagi hint lah bhai. Penat lah dok protect anwar sampai bertegang urat dgn kekawan. Dia ni muslim brotherhood ke sampai the power that be takmo dia. Atau memang integriti dia spt dihebohkan.

    ReplyDelete
  2. Serius la bro. Hari tu VSR kata BN ke depan. Last2 apa jadi. Analisis tak nyata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak komen macam pandai... tapi baca VSR yang terakhir pada 18hb (5pm) pon tak pandai... Hahahaha... kesian kat lu... Hahaha...

      Pi baca balik.... Hahahaha

      Delete
  3. Pegi daa ko der, ko dh berjangkit dgn berita2 semasa, cth nya.. Sbuah kilang yg di syaki menjual daging tk halal di serbu polis smlm,
    Esok smua org melayu islam tk beli daging, sbab tak tau yg mne halal dgn haram... Haahaha

    ReplyDelete
  4. Ni mesti geng2 dewa xbole kawtim ngn dsai bab2 tanah n duit rakyat..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1