Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 September 2009

Jangan Mimpi La Nak Menang Bagan Pinang

Buat penyokong PR .. Jangan mimpi la nak menang Bagan Pinang punya Pilihanraya Kecil kalu tak buat persiapan dengan menyeluruh... kalu nak harapkan sentimen 8 PRK yang menang hari tue... lupakan saja la...

Kat Bagan Pinang nie senario dan situasinyer jauh berbeza... Kawasan nie banyak sangat pengundi pos ... lebih dari 5000 undi... Kalu tak kena gaya ... kalah teruk nanti..

Nie Najib Razak dah molakan tabur jarum dan janji.... bagi saguhati khas kat kumpulan sokongan kakitangan kerajaan... bagi bonus raya untuk peneroka felda ... umumkan pembinaan jambatan kat Manek Urai ... dan banyak lagi yang akan menyusul... tak terkira.. lu tengok jer la nanti...

Lagi dekat masa nak mengundi nanti.. lagi banyak la habuan yang akan Najib Razak sediakan... yer la... nak menang punya pasai...

PAS khabarnya akan meletakkan calon yang sesuai bagi PRK N31 Bagan Pinang nih... gua okey jer.. cuma gua nak ingatkan PAS/PR .. jangan silap pilih calon... Kat Permatang Pasir baru nie .. Salleh Man menang bukan sebab pengaruh Salleh Man tue kuat mana pon.. tapi sebab Rohaizat terpalit dengan skandal dan isu peribadi... sebab tue jer Salleh Man boleh menang... kalu tidak.. jangan harap la..

Lu ingat orang Permatang Pasir kebuloq ker nak bagi Persuruhjaya PAS Negeri jadi calon dan menang... orang Permatang Pasir cuma tak suka kat Rohaizat jer... tak der lain nyer...

So... nie gua nak peringatkan... jangan salah pilih calon... jangan guna lagi idea Persuruhjaya PAS Negeri yang bertanding.. Bagan Pinang nie kawasan banyak anggota tentera (soldier @ soja) ... jadi calon terbaik yang paling sesuai adalah sewajarnya calon bekas askar (tentera) yang berpangkat seberapa tinggi yang boleh... pastikan ianya anak tempatan...

Kalu dapat Jeneral (B) pun lagi bagus... Dapat Kolonel ker... atau paling cikai pon pangkat Kapten... Sebab tue la gua setuju sangat dengan saranan AdukaTaruna yang mencadangkan supaya Lt Kol (B) Hj Malakan bin Kamaruddin, AMN dipilih sebagai calon....

Biasanyer askar nie akan hormat pegawai dier... walaupun pegawai dier dah lama pencen... tambah plak pegawai tue track record dier flying colors... lagi sesuai dan dihormati.. so... buat Salahuddin Ayub.. gua nasihatkan .. tolong la jangan sila pilih calon.... baik pilih bekas askar (soja) yang bersih dan dihormati... baru senang skit nak menang...

Sebab bakal calon UMNO/BN khabarnya adalah Isa Samad yang terkenal dengan kaki rasuah (tumbuk rusuk) nyer sehinggakan dilucutkan jawatan dan digantung dari parti... Orang macam nie skandal dier banyak... UMNO/BN mana ader calon yang 100% bersih dan suci .. termasuklah Hafarizam Harun .. peguam UMNO/BN yang jugak tidak 100% bersih dibelakangnyer... hahaha

Kalu tidak.... jangan mimpi la nak menang Bagan Pinang....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1