Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 September 2009

Apa Cerita DUN Kemasik

Semenjak-dua menjak nie SPRM senyap jer... Heboh itu hari kata macam nak dakwa ADUN Kemasik Ir Rosli Osman atas kes rasuah ... Takkan senyap kot... Ala cakap la takut nak dakwa dan sabitkan kesalahan... bukan apa... nanti terpaksa pulak buat satu lagi Pilihanraya Kecil (PRK) di Terengganu nih...

Gua gerenti jamin kes ADUN Kemasik nie akan senyap sunyi sampai PRU13 nanti pada sekitar 2012 ... hahahaha... Silap-silap terlepas langsung... Alangkan Kasitah Gadam pon boleh lepas sedangkan maklumat rasuah dier lengkap dua tiga fail... hahahaha

Kalu bawak ke Mahkamah pun... sure sama ader kena tangguh ataupun boleh lepas begitu saja... hahahaha... Setakat nie belum pernah ader satu kes yang melibatkan geng UMNO/BN yang didakwa oleh SPRM dapat disabitkan kesalahan rasuahnya oleh Mahkamah...

Belum ader rekod lagi... hahaha.. SPRM nie kalu bab kes geng UMNO/BN ... dier konon siasat .. cuma buat gempak jer... tapi takder hasil.... Tolong bagitau satu kes yang SPRM dah berjaya siasat, dakwa dan sabitkan kesalahan rasuah yang melibatkan geng-geng UMNO/BN ... takder bhai.... yilek... nehi...

So... bagi para pengundi di DUN Kemasik, Terengganu nih... tak payah la harap SPRM akan bersihkan kerusi tue daripada palat rasuah... haram tak akan dibersihkan.... SPRM mana ader berani... SPR pon satu jugak... Kalu kata lah terpaksa dikosongkan kerusi DUN Kemasik ... SPR akan cari jalan supaya tak perlu ader PRK dan kerusi DUN Kemasik akan kekal "status quo" dier kepada UMNO/BN ... percaya ler...

Hahahahaha.... SPRM dan SPR samer jer... takder telor.... tolong buktikan kalu dua-dua mangkuk nie ader telor....

2 comments:

  1. lorrrrr...lu tak tau ker makna sebenar SPR ngan SPRM ni bro??? ni maknanya...

    SPR = Saya Perogol Remaja (mau 17 sebatan ni...hahahahah)

    SPRM = Saya Pernah Rogol Madey...

    hakhakhakhak!!!!

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    Lawak la lu punya idea .... hahahaha

    gua tukar skit...

    SPR : Saya Perogol Remaja
    SPRM : Saya Perogol Remaja Malaysia

    hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1