Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 September 2009

Beruntungnya Dua Orang Ini

Orang Pertama:

Khir Toyo memang beruntung.. sebabnya... beliau cuma disoalsiasat selama 6 jam atas tuduhan kes RM24 juta dan RM1 juta... Enam jam ooo... dan sioalosiasat beliau bermula 8.30 pagi dan berakhir 2.30 petang.... Masa balik pulak tue tak ikut pintu masuk utama ... jadi entah betul atau tidak die kuar pukul 2.30 petang.... Khir Toyo masih hidup ... sure tak kena belasah sampai koyak seluar,

Khir Toyo memang beruntung.. sebabnya ... dia tak kena macam Teoh Beng Hock ... soalsiasat lebih 10 jam.... bermula dari petang hari sampai kononnya pukul 3 pagi ... Teoh Beng Hock pun tak keluar ikut pintu utama .. tapi keluar ikut tingkap bangunan SPRM .. Tuduhan Teoh Beng Hock cuma bernilai RM2.400 jer .. bukan RM24 juta .. Teoh Beng Hock telah mati ... sure kena belasah sampai koyak seluar.

Orang Kedua:

Razak Baginda memang beruntung ... sebab telah selamat daripada pertuduhan bersekongkol membunuh Altantuya Shaariibuu ... semua ini kerana Peguam Negara tidak mahu meneruskan prosiding pertuduhan... Hebat la Razak Baginda... tak perlu mintak tolong Peguam Negara... siap Peguam Negara sendiri dengan rela hati nak tolong dia.... best la camnie kan... Yang best tue ... Mahkamah ikut jer... Pendakwaraya pon tak nak dakwa dier... pasai apa aaa.. sure ader benda yang Razak Baginda ada sampaikan Peguam Negara pon takut dan bantu dier dengan mudah... Apa benda nye aaaa...

Tak macam orang lain termasuk Nizar Jamaluddin yang mana semua kes berkaitan suka sangat Peguam Negara campur tangan.. malah siap tambah lagi pendakwaan ... pelik kan... Kenapa Peguam Negara kecoh bab lain malah sanggup menjadi saksi pendakwaan .. Sure ader sebab punya... kenapa bagi kes Altantuya Shaariibuu ... boleh pulak Peguam Negara kecut telur... Atau bukan Peguam Negara yang kecut telur.. tapi Najib Razak yang kecut telur sampaikan suruh Peguam Negara tak teruskan pertuduhan Razak Baginda sebab takut bukti dan fakta kes terbocor dan mempalitkan Najib Razak sama ... hahaha

Hebat-hebat ..... beruntungnya dua orang ini yer... memang untung...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1