Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 September 2009

Gerenti Menang

Kenapa Isa Samad dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang? Adakah kerana ianya akan menyebabkan UMNO/BN gerenti menang di sana? Betulkah boleh gerenti menang? Kalau kalah macam mana?

Ada dua tiga cerita yang kita boleh kaji hasil dari pencalonan Isa Samad sebagai calon UMNO/BN..

1. Isa Samad dicalonkan pasai dah takder orang lain yang layak (dari segi populariti) di kawasan tersebut.
2. Penyokong Isa Samad mengugut untuk boikot PRK dan kemungkinan akan buat undi rosak yang paling banyak dalam sejarah PRK.
3. Ada orang yang tak puas hati kat MB Mohamad Hassan dan mahukan MB tue digulingkan dan digantikan dengan Isa Samad kembali.
4. Ada orang nak perdajal Najib Razak dan Rosmah Mansor kerana kalau Isa Samad kalah Najib Razak dan Rosmah Mansor akan menjadi mangsa kutukan warga BN
5. Ada orang nak kasi air muka Che Det jatuh dengan melantik Isa Samad sebagai calon PRK dan Omar Ong sebagai ahli lembaga pengarah Petronas.
6. Ada orang nak kasi karier politik Isa Samad mampus terus kalau Isa Samad kalah di PRK nih...
7. Ada orang nak kasi kecoh dan busuk 1Malaysia dengan isu peribadi dan integriti Isa Samad supaya akan datang Isa Samad tak masuk bertanding sebagai Timbalan Presiden UMNO atau Naib Presiden UMNO.

So.... yang mana satu agaknyer la sebab Isa Samad dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang... apa-apa pon ramai yang jangka Isa Samad akan gerenti menang besar di sini atas sokongan UNDI POS LAJU atau lebih dikenali sebagai UNDI DHL .... hahahaha

2 comments:

  1. selamat hari raya!
    selamat hari raya!

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    Memang raya sakan.. hehehee... banyak duit turun kat PD la nih.. hehehe... kena beraya la... hahahaha

    makan la orang PD dan Telok Kemang sampai muntah.. hehehe

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1