Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 September 2009

Pembela Melayu Islam La Konon

Piiiirah .... macam bagus.... Pembela Melayu Islam la konon .... boleh blah la...

Geng-geng UMNO/BN yang buat kecoh kat Dewan Bankuet MBSA semalam masa perbincangan isu perpindahan kuil Seksyen 19 tue berasa dioranglah sebenarnya pembela Islam di Malaysia... hahahaha...

Gua nak tanya satu jer.... tak nampak pon lu orang nie jenis kaki surau atau masjid.... nampak macam kaki lepak kedai mamak dan kopitiam jer.... jenis kaki starbuck dan coffeebean nih...

Geng-geng nie bukan kaki surau atau masjid... kalu ader pon pi masjid.. cuma masa 2 kali sembahyang raya dan kalau ader pi cuma semayang jumaat jer... semayang fardu berjemaah.... hahahaha.. tak nampak batang hidung... hahaha... pembela Islam la konon.... tak payah la nak berlakon ... bulan posa pulak tue...

Tengok muka pon dah boleh agak jenis kaki tinggai posa .... sama macam Parpukari tue... hahaha... Parpukari ooi... gua nak tanya nih... lu posa tahun nie dah berapa hari yang buat.... hahahaha.....

Cuba korang tengok video kekecohan kat MBSA tue... sure korang boleh tengok dan sahkan depa nie kaki masjid dan surau ker tidak.... hahahahaha.... sekali pandang pon dah boleh kenal dah..... hahahaha ....

Cahaya iman takder nampak kat muka pon... hahahaha ... kalu kaki masjid dan surau nie... boleh nampak muka diorang bercahaya... orang kata cahaya iman... hehehe

http://www.youtube.com/watch?v=p8OrePmOZDU

2 comments:

  1. mangkuk dlm video yg buat taik kat min ke 6.00 tu pahal??? dah buat taik dahtu buat muka dekkk jer...dasar anjing lahanat!!!! bacul!!! dayus!!! telor tak naik!!!

    lepas ni jangan kita marah, jangan kita melenting kalau 20% org islam kat satu kawasan tu dihalang dari bina surau/masjid kat kawasan tersebut yg majoritinya 80% org hindu atau buddha...

    ReplyDelete
  2. Kalu jumpa mamat tue kat mana-mana ...baling jer telur busuk kat dier...

    tak ader akai punya orang... kata kapir karang marah la pulak...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1