Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 September 2009

UMNO Adalah Parti Islam - Najib Razak

Hahahaha

UMNO adalah parti Islam kata Najib Razak... hahahaha... lawak la...

Cuba lu semak benda nih...

  1. ISA tue bukan ker bercanggah dengan fitrah (sedangkan Allah S.W.T pun memberi peluang kepada kita untuk dibicarakan)
  2. Arak tu bukan ker haram... Abis tue yang bagi lesen arak tue sapa... Mirzan Mahathir jadi direktor syarikat arak Filipina tue bukan ker orang UMNO
  3. Judi memang haram ..... berdosa ... siapa yang luluskan 10 lesen judi baru kalau bukan Najib Razak. Genting tue plak apa cerita
  4. Zina itu haram ... abis tue kenapa ramai pimpinan UMNO terlibat dengan zina
  5. Rasuah itu haram ... 99% perwakilan UMNO terpalit dengan rasuah...
  6. Jenayah itu haram ... err... Altantuya dan Mustakizah tue siapa yang arahkan dibunuh
  7. Salahguna dana awam tue haram ... macam mana ader ramai ADUN UMNO terlibat dengannya di Selangor macam didedah kan oleh DO
ada banyak lagi la bhai... maleh la nak tulis... terlalu banyak la.... nak buat camana .... memang la UMNO parti Islam... tapi Islam Hadhari.... Islam yang ader had dan hari tertentu... hahahaha... Islam 1Malaysia....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1