Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 September 2009

Bila Raja Sama Raja Bergaduh

Bila Raja sama Raja bergaduh ... rakyat tepuk tangan... hahaha...

Yer la... nampak macam sinetron Indon jer... hahaha.. tak pon macam Telenovela Latin... hahaha..

Agak-agaknyer la... semua anak-anak raja nih suka lepak niteclub ker... gua sendiri haram tak pernah jejak kaki pi tempat maksiat macam tue... mak bapak gua bagitau.. tue tempat banyak setan melepak... sebab tue la air kencing setan berlambak kat situe.. lepas dah banyak air kencing setan ... maka senang skit nak jadi setan... buat projek... dapat anak setan la pulak lepas tue... hahaha...

Diorang nie tak pernah diajar tentang agama ker... Kata jadi penaung Agama Islam .. tapi perangai lebih kapir (gua bukan salah eja aaaa) dari orang kafir ... yer la... ngaku Islam.. tapi kapir ...

Macam nie ker nak jadi pemimpin (leader) ... kalu dah perangai pun hampir sama macam setan... kalu macam nie la.. tak terkejut sangat la kalu diorang nie sokong sangat UMNO/BN terus berkuasa... sebab kalau PAS/PR memerintah ... orang Melayu yang mengaku Islam tak boleh nak beli arak secara terbuka... hahaha kena beli pasaran gelap... hahaha..

Gua nak tanya nih... Mufti Johor (Mohd. Tahrir) dan Mufti Negeri Sembilan (Mohd Murtadza) nie takkan tak reti nak nasihatkan golongan istana nih.. kalu tak berani (takder telor) .. sila la letak jawatan jadi Mufti tue.. buat malu jer... takkan sanggut tolak rezeki akhirat berbanding rezeki dunia...

Malu la gua pada dua orang Mufti Kerajaan Negeri nih.. belajar agama tinggi.. tapi pengecut.. takder telor.. Ini la jenis ulama suq nih... tak boleh pakai..

3 comments:

  1. mufti n9 dah tukarla...dia blah pun sebab dah xlarat nak tgk kerabat2 n9 yang kaki minum tu...

    ReplyDelete
  2. Okay..

    My mistake... By the way... what is the name of a new Mufti for Negeri Sembilan?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1