Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 September 2009

Kena Tipu Hidup-Hidup

Hahahaha...

UMNO/BN kalu tak menipu memang tak sah... hahahaha...

Kali nih.... 1Malaysia sudah kena tipu hidup-hidup... RON95 yang dicanangkan bagus untuk kenderaan 1Malaysia rupanya bukan berharga RM1.75 seliter seperti yang diwarwarkan oleh Kementerian Penerangan Malaysia yang Menterinya (Rais Yatim) yang ader PhD tak laku tue.... hahahaha..

Sebol ader point kan isu nie kat blog dier... hahaha .... Dier kata Kementerian Penerangan siap tulis dalam website bahawa harga petrol RON95 akan dijual pada harga RM1.75 pada 1 September 2009... KPDNHEP yang umumkan benda nie dulu.... pada 14 Mei 2009 .... hahahaha...

Jadinyer..... sekarang nie harga petrol RON95 dijual 1Malaysia pada harga RM1.80 iaitu lebih RM0.05 daripada harga yang sepatutnya KPDNHEP dan Kementerian Penerangan hebohkan tue...

Menteri yang sama... Ismail Sabri yang merupakan Ahli Parlimen Bera yang promokan harga nie patutnya pada harga RM1.75 ... hehehehe... Nak cerita nih... kat Bera ... masih ramai lagi yang tak dapat bekalan air bersih dan elektrik sejak sebelum merdeka .... Apa citer Ahli Parlimen nie... ader buat kerja tak..... Itu hari TV3 ader bawak cerita orang kampung di Bera nih... hahahaha

So.... Apa tindakan kita biler kena tipu.... takkan nak diamkan jer... orang dah pijak kepala dan tipu hidup-hidup pon kita boleh biarkan ker..... hahahaha...

Inilah 1Malaysia .... Rakyat didahulukan, Pencapaian diutamakan.... hahahaha.... tipu jer lebih... wei... tipu-tipu nieh boleh bawak batai posa tau dak....

3 comments:

  1. Aku takkan lupe...tapi majoriti dah lupe...Tu yg kerajaan mau....

    Menipu didalam rakyat tgh lupa...

    Org muda, no way la beb

    ReplyDelete
  2. Tue la.... pelik sungguh... mudah sangat la orang 1Malaysia nie kena tipu....

    digula-gulakan bantuan RM100 juta ... pastu harga minyak dinaikkan ....

    ReplyDelete
  3. ciannnnnn yang kene tipu huhuhuhuhu termasukle teman.....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1