Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 September 2009

Jarum BN Dalam PR Dah Mula Kerja

Pergh...

Gua dah lama perhatikan diorang nih... sejak dari kemasukan diorang dalam parti-parti gabungan PR seawal 1997 lagi.... dulu impak diorang tak banyak mana... yer la... diorang masuk dan cuba mengukuhkan kedudukan diorang dalam parti dahulu..

Bila diorang punya kedudukan dah kukuh.. dan dapat plak sokongan padu dari pimpinan (tanpa sesiapa pun sedar siapa sebenarnya diorang nih) ... hehehe.. baru la senang nak buat kerja...

Lu ingat senang ke nak jatuhkan BN ... BN dah lama letak orang dier dalam semua parti pembangkang.... kalu ikut cakap bapak gua... dier kata.. diawal penubuhan parti pembangkang pon anasir jarum BN dah diletakkan... tunggu nak guna jer..

La nie ... setelah kalah di beberapa negeri dengan PR ... diorang cuba bangkit balik dengan mempergunakan jarum mereka (mole) dalam PR. Tugas jarum nie mudah jer... buat macam-macam cadangan yang akhirnya akan menyebabkan perpecahan dikalangan anggota dan parti gabungan... cucuk sana... cucuk sini...

Yang best tue... semua jarum yang ada dalam PR la nie amat dekat sekali dengan pucuk pimpinan PR ... pelik bin ajaib .. macam mana boleh lepas kawalan keselamatan nih... nasihat kepada pucuk pimpinan pasai benda nie... seperti mencurahkan air ke daun keladi... tak memberi kesan langsung...

Setelah berjaya di Perak... diorang cuba di Selangor dan Pulau Pinang.... kini jarum dah mola kerja di Kedah.. hehehe... tapi jangan terkejut kalu sasaran jarum nie sebenarnya adalah di Kelantan.... sebab apa.... kalu Kelantan jatuh... hahaha... yang lagi 3 negeri banyak senang nak jatuh .. teori domino...

So... ikut maklumat yang gua ader... jarum di Kelantan sekarang nie sedang giat memperlengkapkan unit-unit jarum mereka dan akan mula menyerang dan mengganggu-gugat disana seawal Januari 2010 ... Ini penting kerana diorang bukan nak bercadang nak jatuhkan Kelantan sebelum PRU13 .. tapi pada PRU13... kalau Kelantan boleh diambil.... maknanya jarum kat yang lain pasti boleh berjaya pada PRU13...

Diorang nak menang balik pada PRU13 ... macam-mana diorang nak menang... senang jer... biler jarum dah mola kerja... gabungan PR akan diganggu... nanti bertelagah sesama sendiri hinggakan PR terpecah tiga... masing-masing bawak haluan sendiri... jadi ... tak boleh la nak memerintah negeri ... tak cukup kuota ...

3 comments:

  1. Salam Sahabat,

    Pemimpin Pakatan perlu menapis keahlian dengan lebih ketat. Tiada tapisan dan sistem kawalan yang kuat , maka ajen UMNO AlMajnun Najisi yang terdiri dari musang berjanggut, biawak lidah bercabang sepuluh dan entah apa-apa lagi dapat menyelinap dan pegang jawatan yang penting dalam Parti-parti di bawah Pakatan Rakyat.

    Pemimpin Pakatan Rakyat jangan underate kelemahan UBN. Puak ni bukan biul sangat , sampai tak tahu nak nyusun balik kelemahannya. Mungkin hari ini, puak ni masih gagal, tetapi apakata kalau otak penipu mereka berjaya tarik sokongan rakyat semula.

    Libang libu hati Pak Sheikh. Benar jugak kata Aduka, Spesis Melayu memang ramai yang bengap.

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    Batul tue... selama nie PR terima semua yang "konon"nya dah bertaubat... dan sekarang nie fikirkan kepentingan rakyat lebih dari dirinya... tapi hati sapa tau...

    Masalahnyer.. yang terang-terang BN jarumkan tue semua boleh agak... tapi yang spesis jenis talam lapan belas muka tue la yang susah nak kenalpasti..

    ReplyDelete
  3. Selagi masih wujud Melayu yang mengharabkan subsidi dan bantuan selagi itulah UMNO akan wujud di bumi Malaysia.
    Pengamal susidi inilah yang menjadi jarum UMNO menyelinap masuk dalam PR.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1