Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

10 May 2021

Gila Sungguh La...

Bhai/DeeDee semua...

Dulu puak-puak walaun PAS jugak la yang menyerang Kerajaan Malaysia dari dalam walaupun mereka mendapat laba dan untung dari perkhidmatan dan penggajian Kerajaan Malaysia... Malah mereka masa tu siap cakap yang sebagai kakitangan kerajaan mereka berhak untuk kritik segala apa yang dibuat oleh Kerajaan Malaysia...

La nih sudah terbalik... PAS (dibawah pemerintahan Abdul Hadi Awang) telah menyarankan mana-mana kakitangan awam yang tak sealiran dengan dasar Kerajaan PN sedia ada bolehlah meletak jawatan... Hahahaha

Presiden PAS, Abdul Hadi Awang mahu penjawat awam mengikut arahan kerajaan yang dikuasai parti-parti yang memerintah walaupun mereka tidak menyokong parti yang membentuk kerajaan itu.

Katanya, sekiranya, penjawat awam tidak selesa dengan kerajaan bukan daripada parti yang disokong mereka, secara moral mereka boleh meletakkan jawatan.

“Mengikut peraturan, pegawai yang dikekalkan itu mestilah mengikut arahan kerajaan yang dikuasai oleh parti yang memerintah, walaupun mereka tidak menyokong parti yang menjadi kerajaan.

Ini memang lawak aaaa.... hahaha
Semenjak dapat dedak nih... cakap pun sudah pusing 360 darjah...  hahaha.... 

Maybe ader wayar yang putuih nih... hahaha... ker lupa makan ubat?? Hahaha



2 comments:

  1. Bhai,apa tujuan diadakan PRU? Untuk rakyat mengundi dan memilih wakil mereka mentadbir urus kerajaan negeri dan kerajaan persekutuan bukan kah begitu? Rakyat memilih dan memberi amanah kepada wakil yang mereka pilih mengikut parti dan parti yang menang akan menjalankan amanah mentadbir urus kerajaan negeri dan kerajaan persekutuan.Jika ada wakil rakyat yang dipilih itu tidak amanah dan belot hingga bertukar parti yang mentadbir urus kerajaan apakah hukumnya? Dari segi perlembagaan memang sah, tapi dari segi hukum mengkhianati amanah rakyat bagai mana? Apa nak jawab didepan Allah nanti, jika seorang pengundi tidak redo, halalkah segala pendapatan yang diterima oleh pengkhianat pengkhianat tersebut???

    ReplyDelete
  2. Jika kerajaan PH yg flip flop berkenaan MCO spt yg dibuat kerajaan PN yidin, apa agaknya lobai hadi(dan walaun) akan kata? Kita semua tahu kan....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1