Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 May 2021

Sampaikan PDRM Pun Backup Neelofa

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... punya la nak selamatkan Lopa... sampai PDRM pun terpaksa keluar kenyataan yang kontradik ngan kenyataan PDRM sebelum nih... 

Hahaha... Lawak betul lar... hahaha

Ni kenyataan media dari Ketua Polis Daerah Brickfields.

"Pergerakan di dalam kawasan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur bagaimanapun dibenarkan dan ianya dikira sebagai satu kawasan jangkitan."

Kita semua kena tipu beb. Sebenarnya masa 1 Syawal hari tu, boleh aje nak ziarah rumah ke rumah. Asalkan dalam satu kawasan jangkitan yang sama.

Neelofa bijak. Kita semua bodoh.






4 comments:

  1. Media Singapura kantoikan pembangkang di Malaysia

    Kah kah kah kebodohan apakah pembangkang dan pembangang sklian...

    Kikikiki.. terlampau seronok nak fitnah jijik sedap bangkang tahap longkang.. kah kah bang non, guan eng dan ketua mintri P.Pinang kena SCAM rupenya.... kah kah kah... dikhabarkan ia berpunca dari pusat sumber dari Media Singapork yg sllu buat fitnah burukkan Malaysia...!!

    Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi, Khairy Jamaluddin mendedahkan sumbangan dua juta dos vaksin Covid-19 yang dipolitikkan pimpinan DAP adalah satu aktiviti scam yang dilakukan sebuah syarikat yang berpangkalan di Hong Kong tidak wujud.

    Beliau yang juga Menteri Penyelaras Program Imunisasi Covid-19 Kebangsaan (PICK) menegaskan, tindakan Ketua Menteri Pulau Pinang, Chow Kon Yeow dan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang cuba mempolitikkan sumbangan itu satu perkara serius.

    Media Singapura scam barua di sini..!! akhirnya kantoi budak suruhan sendiri..

    kikikiki

    ReplyDelete
  2. PAP scammer adiknya DAP dan baruanya di Malaysia..

    Kah kah kah kebodohan apakah pembangkang dan pembangang sklian...

    Kikikiki.. terlampau seronok nak fitnah jijik sedap bangkang tahap longkang.. kah kah bang non, guan eng dan ketua mintri P.Pinang kena SCAM rupenya.... kah kah kah... dikhabarkan ia berpunca dari pusat sumber dari Media Singapork yg sllu buat fitnah burukkan Malaysia...!!

    Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi, Khairy Jamaluddin mendedahkan sumbangan dua juta dos vaksin Covid-19 yang dipolitikkan pimpinan DAP adalah satu aktiviti scam yang dilakukan sebuah syarikat yang berpangkalan di Hong Kong tidak wujud.

    Beliau yang juga Menteri Penyelaras Program Imunisasi Covid-19 Kebangsaan (PICK) menegaskan, tindakan Ketua Menteri Pulau Pinang, Chow Kon Yeow dan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang cuba mempolitikkan sumbangan itu satu perkara serius.

    Media Singapura scam barua di sini..!! akhirnya kantoi budak suruhan sendiri..

    kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak komen tapi tak ada telor....ha ha ha ha ha

      Delete
    2. Walaun dan Macai memang jenis Eunuch. Telor dah digadai demi duit dan akal dah dibuang demi habuan. Apa yang tinggal hanylah tubuh yang penuh dengan maksiat dan umpatan. Tapi mereka ni tak kisah jadi zombie sbb perut kenyang dengan benda haram lagi hina. Sepanjang zaman banyak spesis ni dok tumbuh. Zaman kerajaan Melaka pun ada, zaman penjajahan barat pun dia hidup, zaman takluk Jepun lagi merebak spesis ni. Spesis hipokrit, munafik Melayu yang jual agama dan gadai bangsa ni akan sentiasa ada selagi manusia yang tamak haloba tetap ujud. Cuma kat akhirat je, spesis2 ni akan mendapat habuan sebenar dari Allah Azzawajala. Kita cuma perlu tunggu dan tengok je nanti puak2 ni diheret untuk menerima balasannya nanti.

      Nick.

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1