Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 May 2021

Ini Bukan Di Gaza

Bhai/DeeDee semua...

Ini bukan berlaku di Gaza... tapi berlaku di Negeri Serambi Mekah.... akibat dari penyelupan mercun ... terbakar... meletup dan... terputus dua kenderaan.... nyawa pun hilang...

Huhuhu... giler betul...

Patut imej macam ni hanya di Gaza atau Tebing Barat ja.... huhuhu



3 comments:

  1. tak kira di negeri mana pun
    apa ynag terjadi terjadi
    jaman Nabi Nabi pun ada bermacam maksiat
    apa nak heran

    lagi sial depa tengok Nabi idup bersama Nabi
    tapi berapa ramai perangai terok dari babi

    tak sampai separuh penduduk dunia ni yang ikut
    perintah Allah n Rosul
    Allah bagi tangguh sampai saat nya

    Dan kalau sekiranya Allah menyiksa manusia disebabkan usahanya, niscaya Dia tidak akan meninggalkan di atas permukaan bumi suatu makhluk yang melata pun akan tetapi Allah menangguhkan (penyiksaan) mereka, sampai waktu yang tertentu; maka apabila datang ajal mereka, maka sesungguhnya Allah adalah Maha Melihat (keadaan) hamba-hamba-Nya.

    Dan ditiuplah sangkakala, maka matilah siapa yang di langit dan di bumi kecuali siapa yang dikehendaki Allah. Kemudian ditiup sangkakala itu sekali lagi, maka tiba-tiba mereka berdiri menunggu (putusannya masing-masing).

    sangkakala

    ReplyDelete
  2. Itu sebab aku selalu kata jika orang yg gian sgt main mercun/bunga api meletup semasa musim raya ni berada di gaza semasa serangan bertubi2 bom/missile israel, lepas tu dia takkan selera lagi nak main mercun/bunga api lagi. Mesti menggelatar seluruh badan, serta terkencing/terberak jika berdepan dgn serangan bom/missile tak henti2. Lagi pun perayaan aidil fitri berlandaskan agama tak ada kena mengena langsung dgn bermain mercun/bunga api! Kerajaan dan pdrm pun perlu lebih tegas lagi tentang larangan main mercun/bunga api terutama semasa perayaan aidil fitri. Melampau sangat, seolah2 tak ada batasan langsung.

    ReplyDelete
  3. pelik2 perangai umat isle kelate ni. ambo tau sgt pelik2 perangai....sbb tu sokong kuat partai itu.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1