Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 December 2021

Emel Tak Mahu Baca Tapi Backup Kuat Azam Baki

Bhai/DeeDee semua...

Pengerusi Panel Perundingan dan Pencegahan Rasuah (PPPR) SPRM Borhan Dolah nampaknya lebih nak backup Azam Baki... Bukan 1 emel yang dihantar olehn Edmund Terrence Gomez berkenaam isu salahlaku Ketua Pesuruhjaya SPRM Azam Baki tapi sebenarnya 5 emel siap dengan attachment lagi...

Semua dakwaan lengkap dengan bukti dan fakta.... tapi Borhan Dolah nampaknya buat tak kisah ja.. boleh kata ini semua mainan politik...

Sampai dah tak tahu mana satu urusan integriti berkaitan kewangan (financial) berbanding politik... semuanya Borhan Dolah nak kaitkan dengan politik... walhal isu Azam Baki nih adalah isu terkait dengan Perintah Am Penjawat Awam ... berkaitan saham dan pemakluman kepentingan.

Adoilah Borhan Dolah nih... macam mana la dier nih boleh dilantik jadi Pengerusi Panel Perundingan dan Pencegahan Rasuah (PPPR) ... takder kredibiliti la... data dan fakta pon tak diambil peduli... e-mail pon tak pandang... attachment pon tak baca... backup kuat nih... pakai backup software apa agaknya?? Hahaha

Hancuss



2 comments:

  1. Yang ini kira boleh/sahih CAN JUDGE THE BOOK BY ITS COVER... kah kah kah kah

    ReplyDelete
  2. ROSAK NEGARA KITA INI ..AMIN

    KETUA SPRM NAK LAWAN RASUAH TAPI DIA KAKI RASUAH SAHAM ..AMIN

    SOTAN REMBAT BALAK ...AMIN

    MENTERI CURI DUIT ..AMIN

    BANK NEGARA JADI PUSAT PENYAMUN CURI DUIT .. AMIN

    GABENOR BANK NEGARA PENCURI DUIT.. AMIN

    JUSTO LESAP DEPAN HIDUNG TUN ..AMIN

    JHO LOW LESAP JADI BERUANG ..AMIN

    PULAU BATU PUTIH SERAH MILIK PADA ANAK LEE KWAN YEW.. AMIN

    SEPERTI IMAM ROGOL MAKMUM ..AMIN

    SEPERTI GURU ROGOL MURID ..AMIN

    SEPERTI PUSAT PEMULIHAN DADAH BERI DADAH ..AMIN

    SEPERTI MP UMNO JADI BARUA DAPAT DUIT DARI TORWONG TOKONG ..AMIN

    KOS CAT PINTU GERBANG 10 JOTA BRO..AMIN

    PROJEK TEBATAN BANJIR SELANGOR DIKATA MEMBAZIR BRO..AMIN

    AKHIRNYA BANJIR BESO SEMUA PENGUNDI DAPAT HASIL YANG DITUAI AKHIRNYA BRO.. AMIN

    SEMUA DAH MACAM CELAKO BRO ..AMIN

    BERAT MAKIN BERAT BROO ..AMIN

    BRO MUNGKIN KAH SUMPAH LAKNAT ... AMIN

    BANI MELAYU PANJI ITAM DARI TIMUR BRO... AMIN

    ELOK PRK KEMPAS JOHO DI ADAKAN SEGERA SAH PARTI BOBOI MELINGKUP ILANG DEPOSIT BROO

    KHALAS

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1