Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 December 2022

At Least Lar

Bhai/DeeDee semua...

At least lar Menteri Besar Terengganu Ahmad Samsuri Mokhtar hari ini tampil meminta maaf secara terbuka kerana tidak berada bersama rakyat negeri itu ketika mereka terlibat dalam bencana banjir.... At least lar...

Walaupun ianya takkan dapat merubah kecaman menjadi pujian... tapi paling kurang dia mengaku kesalahannya... 

Nasib baik Ahmad Samsuri Mokhtar nih berani berdepan dengan wartawan... Kalu dier buat ketegaq macam Abdul Hadi Awang macam mana?? Hahaha..


Menteri Besar Terengganu Ahmad Samsuri Mokhtar hari ini tampil meminta maaf secara terbuka kerana tidak berada bersama rakyat negeri itu ketika mereka terlibat dalam bencana banjir.

Malah dia juga mengakui tidak ad sebarang alasan untuk dia tidak bersama-sama mereka dalam tempoh yang kritikal itu.

"Saya mengambil kesempatan ini untuk menyatakan rasa kesal saya tak terhingga saya kerana tak dapat bersama mangsa-mangsa banjir di lapangan terutama untuk tempoh 18 hingga 21 haribulan," katanya.

Naib presiden PAS itu juag mengakui apa saja alasan yang diberikan, ia tidak dapat membetulkan keadaan serta ketiadaannya di negeri terbabit sebelum ini.

8 comments:

  1. Shalom cip,tadi gua tengok rafizi keluarkan statement bodoh, 'Kalau rasa barang mahal,jangan beli'..Kah3 ni statement serupa zaman PN "Rakyat kurangkan makan telur"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rafizi Ramli masa live tadi look tak professional... maaf cakap la...

      Delete
  2. Mestilah dia mintak maaf secara terbuka bhai..Nak PRN tahun depan nih apa hal!! nak ambil balik hati pengundi..Kalu tak naya lar..

    ReplyDelete
  3. Lebih baik drp Sanusi. Bila Sanusi langgar SOP Pkp, bukan dia nak minta maaf tapi serang orang yg dedah kesalahan dia.

    ReplyDelete
  4. Bab nie Gua puji, kalau di Jepun, tunduk atau Ojigi dah level Saikeirei & Syazai sampai 45%. Sangat beza dia ngan Mat Billion Kedah, test drive pun tak hadam. MB nie sampai terus buat permohonan maaf, respek ex-UKM ni.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1