Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 December 2022

Geng Sendiri Buat Tak Apa Lah - Walanon & Bangsa Slurpp

Bhai/DeeDee semua...

Walanon dan Bangsa Slurpp nih memang lawak.... Dulu pada musim banjir yang sudah... Rina Haron buat event camnie.... bukan main cytro PH termasuk Walanon dan Bangsa Slurpp dok tibai sampai tak hinggat dunia... Kutuk Rina Haron bagai..... Hahaha

La nih bila geng depa sendiri yang buat... biler Saifuddin Nasution sendiri yang buat .... senyap sunyi semua Walanon dan Bangsa Slurpp... Hahaha.... tatau mana pergi semua Walanon dan Bangsa Slurpp nih... dah mampos kot?? Hahaha

Adoilah... daripada ngabiskan belanja buat event, banner dan sebagainya... baik duit tue disalurkan terus kepada mangsa banjir... kan itu lebih bermakna...

Huhuhu....

Nasib baik ada geng Walaun dan Machai pulak dok tibai... Hahahaha ... Geng Walanon dan Bangsa Slurpp senyap menikus.. hahaha


Netizens are slamming the Home Ministry for holding an official function to launch its flood relief mission to the East Coast, instead of helping victims on ground zero already.

This after national news agency Bernama tweeted photos of Home Minister Saifuddin Nasution Ismail officially launching the mission in Putrajaya this morning, complete with a speech and a banner on the stage of the launch.

12 comments:

  1. benda yg tak patut buat kita bantai..mengarut...

    ReplyDelete
  2. I beg to differ la.. kalau simple event takpa sbg meraikan dan memberi semangat mereka akan berangkat. Yang banjir tu di pantai timur setakat majlis 30minit is good what. Kita nie selalu taknak celebrate semua konon nak serious je. Tapi i tak setuju nak pentas, bunga bagai dgn aturcara yang tak perlu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu Rina Haron pun buat simple event gak.... hehehe

      Delete
  3. Kan elok waktu2 banjir ni bangsa slurp,lunarista,walanon,walaun etc berganding bahu bantu bangsa banjir hehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malu la mntak.. YB diorg yg berdego2 masa kempen mne? Muka tk malu ke terima dari kerajaan ada komunis, beli undi ada duit, bntu bnjir tkde duit

      Delete
    2. Kata bodo.. marah pulak.

      Delete
  4. Maaf ckplah, kalau buat senyap2 nanti kata walaun, menteri dan kerajaan tak buat apa pun. Paling penting jgn keterlaluan, selain buat kerja kena tunjuk apa yg kita buat. Publisiti pun perlu.

    ReplyDelete
  5. kalau pegangan tak mantap apa nak diharap mai pila pm ke berapa pun
    banyka jahanam sana sini
    tak insaf lagi bala demi bala Allah bagi masih lagi suka maksiat
    pak arab pun gila pesta bola maksiat sampai anjur psta bola dunia
    akhir jadi tempat tayang tetek puak kpair
    boddo punay aorang masih ramai

    ReplyDelete
  6. Saifuddin Sptut nya tk payah buat apa2, blah sna dh pilih PN, bio PN dgn yb2 pilihan org blah sna settlekn. PN buang duit bbyk buat poster, bendera boleh lak, ni mangsa bnjir mntak kerajaan bukan pilihan blah sna?? Muka tk malu ke mntak kerajaan yg ada komunis dlm nya?

    ReplyDelete
  7. Ini tradisi Bro, kena buat, jika tidak mana orang tahu Menteri kuat bekerja kan. Tsunami 2004 di Aceh, Gua terawal sumbang alatan komunikasi sebab Tower di sekitar Aceh tumbang hanyut. Silap Gua tak buat majlis serahan, bertepung tawar, riben, bunga telur dan cenderahati..ha ha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1