Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 December 2022

Adakah Ini Penyebab Kebakaran Di MOF?

Bhai/DeeDee semua...

Semalam satu insiden kebakaran berlaku di Kementerian Kewangan.... katanya ada sampah terbakar di pusat pengumpulan sampah pukal Kementerian Kewangan....

Hehehe...

Tetiba hari nih keluar berita Ketua Setiausaha Perbendaharaan diarahkan bercuti dan berkemungkinan besar akan digantikan...

Jarang benda berlaku secara kebetulan bhai... Hahaha... macam pelik gak kan... Hahaha


Ketua Setiausaha Perbendaharaan, Asri Hamidin, dilaporkan diberi cuti dan pegawai baru akan dilantik ke jawatan berkenaan tidak lama lagi.

Menurut laporan berita, Perdana Menteri Anwar Ibrahim - yang turut memegang portfolio kewangan - menyatakan dalam sidang akhbarnya semalam, akan ada "KSP" baru akan dilantik.

KSP merujuk kepada akronim bagi ketua setiausaha perbendaharaan.

1 comment:

  1. Jgn buat spekulasi sbb kebakaran tidak dapat diduga boleh berlaku dimana2. Dulu ada kebakaran kat pejabat polis besar katanya kebakaran kertas surat kabar lama lebih kurang begitulah. Kena picaya semua ni adalah kebetulan tidak ada sangkut paut dgn isu2 semasa.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1