Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 August 2009

Adakah Abdul Rahman Palil Terlibat Rasuah

Hehehehe...

Nama mangkuk sorang nih memang best.. yer la... ader knowledge bab agama.... pernah jadi exco agama masa BN memerintah Selangor Darul Ehsan... hobi dier adalah dok kacau bisnes Al Arqam dan Rufaqa.... Kalau pun Al Arqam @ Rufaqa tue tersesat akidahnyer... apa kena mengena dengan bisnes orang Melayu yang dibuat oleh Al Arqam dan Rufaqa nih...

Sebenarnya Abdul Rahman Palil nie bukan apa... yer la... kat Shah Alam .. orang lebih suka beli barang di kedai milik ahli Al Arqam dan Rufaqa... sampaikan kedai kek dan pastri di Seksyen 13 tue pon ramai yang pergi walaupun diorang tau tue milik Rufaqa ... hahaha .. jadi .. malaun kedai kafir nie dok dengki la dengan kedai Rufaqa... jadi Abdul Rahman Palil yang very close ngan kaum kafir nie gunakan kuasa yang ada kat dier untuk kacau bisnes Rufaqa... yer la... sudah dapat imbuhan dari kaum kafir nih.. takkan tak tolong diorang betul dak...

So... apa kena mengenanyer Abdul Rahman Palil nie dengan isu yang bersangkut paut dengan orang kafir MCA nih... hahahaha... ader sangkutnyer.... tak banyak pon sangkut... ader la sebahagian dari nilai RM12.5 bilion tue jer... hahaha

Lu ingat Abdul Rahman Palil takder share ker dalam Kuala Dimensi Sdn Bhd yang sekarang nih sedang dalam pemerhatian ramai nih.... Ong Tee Keat pon boleh dapat RM10 juta dan guna free jet peribadi milik Kuala Dimensi Sdn Bhd ... takkan Abdul Rahman Palil pon tak dapat langsung... hahahaha...

Gua konfiden.. tak banyak... sikit mesti mangkuk sorang nih dapat punya... hahahaha.. That's why gua tak respek sama ini mangkuk (Abdul Rahman Palil)... kalu korang nak tau... ramai sedara mara dier sendiri pon sisihkan dier nih... nak tau... cuba pi tengok masa kenduri kahwin yang ader kena mengena sedara mara dengan dier... kalu dier datang pon orang buat tak heran... dier balik pon orang tak sedar... hahahaha... sudah kena boikot...

So... itu hari dier menang tanpa bertanding di DUN Sementa pon... hehehe.. dengar khabar... ader geng dier yang sogok calon lawan supaya jangan bertanding... banyak ooo RM yang diberi gua dengar.... tapi tak sebanyak yang Azalina Othman sogokkan pada calon PKR PRU12.... hahahaha...

Ini la contoh kaki agama yang ader dalam UMNO/BN .... Zahid Hamidi tue jangan la cerita... bukan setakat rasuah.. sogok.... siap pukul orang pon ader... siap ader report polis lagie atas nama dier sendiri.... hahahahaha...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1