Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 August 2009

Upah?

Upah.... hahahaha ... ader upah ker...

Tue yang air asid dan gas pemedih mata tue la upahnyer buat para demonstran.... hahaha... semua orang tau.. waima budak "down syndrome" pon tau.. hahaha..

Najib Razak nak buat lawak la... yang best tue.. dier dengar citer dari Rais Yatim.... errr.. Rais Yatim pulak dengar dari orang bercerita... macam best jer...

Soalan gua... Rais Yatim tue ader ker pergi kat kawasan yang terlibat.... hahaha.. kalu takder pegi.. dier dengar dari sapa... sapa yang bisikkan kat dier... setan kot.. hahaha... ataupun dier perasan ader orang cakap ngan dier.. sedangkan dier sebenarnya dalam keadaan fana...

Elok la Rais Yatim nie pi cek kat hospital... cek tahap mental dier nih.. dah semakin gila kot... orang cakap.. kalau kita ader dengar macam ader orang bisik kat telinga tue... biasa nyer kes nie boleh diklasifikasikan sebagai kes orang giler... hahahaha... Tolong hantar Rais Yatim tue ke Tampoi ker... Tanjong Rambutan ker.... hahahaha..

Macam mana boleh jadi Menteri nih.. kalau kepala otak sewel.. wayar putus... giler... huh.. camana boleh terlepas sorang pesakit mental nih.. hahahaha

Kalu dier dapat maklumat daripada orang lain tue.. sure la maklumat tue dah ditaruh Ajinomoto... kasi sedap.. hahaha .. patut tangkap dan soal siasat dulu pemberi maklumat tue... siasat sekali Rais Yatim.... pastikan Rais Yatim dapat maklumat yang sahih dari informer dier... siasat la dulu...

Ataupun kalu susah sangat.. suruh Rais Yatim serah diri untuk disiasat... paling best sekali buat soalsiasat tue pukul 3 pagi di pejabat SPRM Shah Alam... ader can ler kita tengok Rais Yatim terjun bangunan pejabat SPRM la pulak.... best tue... sure muka Rais Yatim kat berkecai.. dan seluar bahagian bontot pasti koyak.... hahahaha...

Ada berani ker Rais Yatim .... jangan cakap jer... pi la serah diri kat PDRM atau SPRM untuk disiasat... hahahaha

Baca Sini : Siasat Pemberi Upah Pendemo
Baca Sini : Peserta Demo Diupah

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1