Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 August 2009

Dana Pilihanraya DUN Chukai Kemaman


Malam nie gua pi join ader makan malam dengan Hj Ir Nizar Jamaluddin di Restoran Sri Kalong di Bukit Kuang Kemaman... makan cam biasa la... ader ikan masak 3 rasa ... daging masak merah... sayur sotong... telur dadar dan tomyam... hehehe.. sedap gak makan... dah lapar balik kerja tadi.. lepas solat maghrib... gua pi melantak .. hahahah... kan best...

Majlis nie anjuran MTD Chukai... untuk kutip dana pilihanraya 13... jadi Hj Nizar dijemput merasmikannya.... gua kontek Al Banjari... ingat dier join sekali Nizar... rupanyer Al Banjari ader kat Perak lagie... hahaha... sori wak.. gua call lu banyak kali.... hahaha.. jangan mare...

Citer Nizar cam biasa jer.. cuma ader skit tambahan... isu ADUN Kemasik (Ir Rosli Osman) yang kena cekup di SPRM pasai rasuah... kalu tak kena gaya... hehehe... akan ader PRK di Kemasik... hahaha.. best gak kalu ader PRK.. boleh orang Kemasik ader masyuk.... hahaha... sen turun dari langit.. hahahaha

Pada pandangan peribadi gua... kalu ader PRK kat Kemasik.. maka hendaklah Pakatan Rakyat guna satu logo.. satu baju.. dan satu bendera... baru la ngam... baru la 1Malaysia akan rasa teruja nak sokong PR... hahaha

Cuma satu yang gua rasa tak best skit malam nih... sebab ader acara "cabutan bertuah" yang pada pandangan peribadi gua la... tak perlu buat.. tak elok la... rasa macam harap tuah jer... ini dah kira memperjudikan nasib... tak syiok la...

Lain kali.. gua harap PR terutamanya PAS tolong la jangan buat cabutan bertuah nih... okeh... gua salute lu...

Anyway.. syok gak dapat jumpa kawan blogger Sentiasa (http://sentiasa.blogspot.com/) ... jangan lupa yer... lain kali kita mengeteh... hahahaha..

Oh yer.. lupa nak kasi tau.... gua tengok semua orang perati gua semacam jer masa kat restoran tue.. gua pakai kemeja kaler hitam ngan seluar slack warna hitam... sokong bubar DUN Perak... hahaha... tapi ader member kata.. gaya gua cam SB la pulak... rambut pendek nipis... hahaha... lagipon ramai yang tak kenal gua saper... hahahaha..

Gua dah banyak kali orang suspek SB... hahaha.. jangan tanya pasai apa.... hahaha....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1