Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 August 2009

Jangan Panik - Baru 11 Orang Jer Mati

Pergh...

Dah 11 orang dah pergi mengadap Ilahi ... ramai tue.. dah kira lebih ramai dari kes virus JE dan Nipah dulu tue....

Apa nak jadi nih... nak tunggu beratus yang mati dulu ker baru nak isytiharkan darurat kesihatan... takkan masih tak tau nak buat apa kot... Apa guna ader Menteri dan Timbalan Menteri Kesihatan.... diorang nie ader buat kerja ker apa.. H1N1 nie bahaya la... dah ramai yang jadi mangsa..

Apa yang perlu sekarang nie ialah mobilasikan markas taktikal medan bagi kuarantin kesihatan... Kena kerahkan tentera untuk buat kuarantin menyeluruh... kena kekangkan penularan penyakit nih.. takkan itu pon nak kena ajar kot... Apa guna Zahid Hamidi jadi Menteri Pertahanan... takkan bodoh kot...

Sekarang nie... kuatkuasakan darurat kesihatan.... gerakkan unit kesihatan tentera dan awam untuk bukak pusat kuarantin khas disetiap negeri atau daerah... buat kawalan perimeter.... kena buat roadblock cek kesihatan rakyat 1Malaysia.... kena banyak buat pemantauan... Gunakan balairaya jika perlu sebagai pusat kuarantin terhad....

Kerahkan unit perubatan dari Hospital Awam, Swasta dan Universiti untuk tujuan nie... takkan nak tunggu 100 orang mati dulu kot baru nak buat... Bodoh ker apa...

Ader Menteri dan Timbalan Menteri Kesihatan pon masih kayu lagi.... Rosnah Shirlin tue buat apa... takkan nak menambahkan berat badan jer kot.... kayu la kalau cam tue...

Jangan Panik .... itu kata Menteri dan Timbalan Menteri Kesihatan.... bodoh ker apa nih...

Baca Sini : Tiga lagi mati akibat H1N1

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1