Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 August 2009

Dedah... Jangan Tak Dedah...

Hahahaha...

Pukul 10 pagi nih di Yayasan Aman, Penanti... hehehe... akan ader satu "press conference" yang mungkin akan sekaligus menjadi satu pukulan maut buat karier politik Rohaizat Othman.... bekas rakan kongsi dalam firma guaman miliknya (Yusri Isahak) akan tampil menjelaskan titik tolak perkara yang berlaku bagi kes Koperasi Pekebun Kecil Getah Pulau Pinang.

Satu lagi "Imam Ramlang Porigi" akan muncul... harapnya beliau selamat dari segala mara bahaya.

Oh yer... persoalan yang perlu Rohaizat Othman jawab adalah... Kalaulah kes tersebut disabitkan kepada firma guaman beliau, bagaimana pula tiga rakan kongsi lain tidak tersenarai (struck off) oleh Majlis Peguam. Kenapa hanya beliau (Rohaizat Othman) seorang sahaja yang tersenarai.

Kenapa pula nama Yusri Isahak juga tidak tersenarai di "struck off" oleh Majlis Peguam...

Jawab.. jangan tak jawab...

p/s Untuk liputan secara langsung "PC" tersebut, sila layari laman blog Al Banjari Online

2 comments:

  1. Salam Sdra,Komidi2 juga Penghianatan bangsa Umat Malaysia Sdra WAJIB ambil kira.Penghianatan UMNO @ BN ni memang bermula seingat saya sekitar 1980an. D negeri Sabah d bawah bayu ni memanglah satu tempat Penganugerahan Maykad Malaysia tulin dan Surat beranak tulin kepada PATI @ Pendatang tanpa Izin ini memang SAHIH lagi BENAR dan bukan d reka cipta ceritranya.Dahulu UMNO @ BN mahukan PBS benar2 kecundang pada waktu itu, Pemberian Maykad Malaysia d anggarkan +- d sekitar 2.5 juta orang Ini memang fakta SAHIH YB,saya hanya ingin menginformasikan kepad Sdra serta YB2 PR sahaja. Perbuatan menganugrehkan Maykad Malaysia ini memanglah satu perbuatan Jenayah dan 1 penghianatan yg benar2 berlaku untuk bangsa Melayu dan buniputera d negara ini.Tidak ada Parti pembangkang yg bisa berbuat sedemikian kecuali UMNO @ BN yang berkuasa lagi berkuasa d dalam negara ini.Kebanyakan Rakyat @ Masyarakat d dalam negeri seperti Sarawak dan Semenanjung mereka hanya sembil lewa atau kurang mempercayinya, Ini adalah hakikat sebenar apa yg berlaku, Negeri Sabah adalah pintu penganugerahannya. Apa yg perlu saya uar2kan d sini adalah pekerja Kilang2 kebanyakannya pada masa ini adalah orang2 dari negeri Sabah tetapi itu bukanlah rakyat ASAL dari negeri d bawah bayu...Tidak dapat d nafikan rakyat dari negeri sabah adalah d sekitar 20% sahaj yg berkerja d Kilang2 tersebut,80% yang lain adalah Warganegara yg d berikan kepada pendatang2 kebanyakannya daripada Indonesia dan Philipine.Sekarang ini Kerajaan BN @ UMNO d bawah Menteri dalam Negeri sepupu PM kita Datuk Hissamudin diarahkan untuk menganugerahkan lagi sekurang kurangnya 3.5 juta orang lagi. Oleh yang sedemikian Sdra "WAJIB" menguar uarkan kepada YB PR dan Rakyat d Semenanjung sana akan perkara yg berlaku sekarang ini. Supaya Rakyat d Semenanjung dan Sarawak akan lebih berhati hati d atas PENGHIANATAN Pemimpin UMNO @ BN demi untuk mengekalkan Kekuasaan mereka pada PRU ke-13 nanti.Penganugerahan Warganegara yang akan d lakukan ini adalah Agenda Pemimpin 1MALAYSIA. D negeri Sabah pemberian Lisen Teksi,Bus dan jawatan2 seperti Imigresen,Polis,Askar, ADUN,MP,sudahpun ada d antaranya d kuasai oleh PATI yg d berikan Maykad Maaysia ini.Sdra sila layari blog dari negeri d bawah bayu. (http:kadayanjournal.com)Sekian Wassalam.

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    Memang benar terdapat banyak pengkhianatan yang telah dan sedang dilakukan yang biasanya dibuat oleh pimpinan serta kroni Barisan Nasional.

    Perlu perbanyakkan pendedahan supaya rakyat lebih jelas akan isu ini.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1