Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 August 2009

Bank Mana Satu Yang Buat Taik Nih

Bank memang cam sial kalu bab nak bagi pinjam duit... dan juga masa nak kutip duit balik... Bank-bank cam CIMB, AMBANK, MAYBANK paling suka guna gangster untuk kutip hutang pinjaman... sebab tue la bank-bank ini la yang paling seronok bila mana Jabatan Akauntan Negara Malaysia memberikan lesen besar kepada diorang untuk kutip pinjaman kredit kakitangan kerajaan daripada ANGKASA ...

Selama hari nie.. dah berpuluh tahun dah... ANGKASA kendalikan sendiri pemotongan gaji ini dengan bantuan Jabatan Akauntan Negara .... tapi... sebab bank-bank celaka yang tiga nih.. (Bank Kroni UMNO/BN) ... yang jadi mangsa sekarang adalah koperasi kredit yang kecik dan kakitangan kerajaan.

Ini teknik nak membunuh operasi dan perniagaan koperasi kredit yang kecik nih... tindakan cam sial bank-bank komersial nih... memang la tidak patut diberi peluang... Diorang tau... 2.8 juta anggota koperasi akan menjadi klien diorang,.... banyak tue bhai... berapa juta RM lu agak.... gua rasa makan ratusan juta RM nih....

Jadi dapat la bank-bank komersial yang macam sial nih makan duit komisyen atas kutipan yang dibuat.... ini semua seperti menangguk di air yang keruh..... Tak cukup lagi ker bank-bank cam sial nih (CIMB, AMBANK dan MAYBANK) nak taji duit rakyat... selama hari nie gengster upahan bank-bank cam sial nih la yang mengancam keselamatan rakyat Malaysia..

Dari kaki-kaki tarik kereta yang perasan diorang lagi power dari POLIS.... tunjuk samseng macam sial.. ader yang pakai parang dan pisau ugut nak tarik kereta sampai la yang jenis kacau hidup peminjam hari-hari pakai telefon... Diorang nie jugak la yang selalu dok dapatkan maklumat secara haram (ada la yang dibayar nih) dari LHDN dan KWSP ...

Maklumat peribadi nie sepatutnya dirahsiakan... tapi ader kakitangan LHDN dan KWSP yang makan duit rasuah dan bocorkannya kepada kaki-kaki tarik kereta dan RO yang guna telefon.. Siap kacau kat opis... kat romah tue dah biasa la... kat romah mertua dan sebagainya... malah ader yang siap kacau kat dalam kawasan masjid... cam sial betul..

Dari apa yang gua nampak.. ader la bangsat seekor dua kat Jabatan Akauntan Negara nih yang makan rasuah banyak nie .. sebab tue la diorang kasi bank-bank komersial cam sial nih peluang untuk kutip hutang kakitangan kerajaan dengan membatalkan khidmat ANGKASA dan koperasi kredit yang biasa... takkan la Jabatan Akauntan Negara nak bagi benda nie secara percuma.... hahahaha... mesti ader timbal balasnyer...

Woi SPRM ... lu tido ka.... tak nak siasat ker kat Jabatan Akauntan Negara nih.... nie barua bank komersial yang macam sial nieh (CIMB, AMBANK dan MAYBANK) dah masuk jarum kat sini nih...

Baca Sini : Bank Tak Perlu Terbabit

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1