Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

02 May 2018

Ada Apa Selepas PRU14?

Bhai/DeeDee semua...

Ader orang tanya gua... agak-agak ada apa selepas PRU14? .... Huhuhu... satu soklan yang agak susah nak jawab... Yer la... benda masa depan tue bos... huhu... susah nak ramal... bukan macam Kampung Sg Ramal... hahaha... itu kat Kajang...

Pada pandangan peribadi gua lar... selepas PRU14 .. kita rakyat sama macam tu la.. kais pagi makan malam... kais malam makan petang... huhuhu... yang tetap terhimpit dengan keadaan ekonomi tetap kita gak...

Nak kata bertambah pendapatan sekupang dua kupang selepas parti yang kita sokong menang DUN atau Parlimen takder la jugak... samer cam tu jugak... nak kata harga barang turun tak jugak... nak kata duti eksais kereta turun pon tidak... nak kata cukai jalan dan insuran kenderaan turun pon mimpi lah.... huhuhu...

Takder aper yang rakyat biasa marhaen mustad'afin dapat dari kemenangan pada PRU14... Nothing... yilleks.. nada... noll... nehi... takdak apa pon...

Abdul Hadi Awang tetap kelaut mencandat sotong... Mahathir Mohamed tetap jugak bercuti ke Argentina naik kuda... Najib Razak dan Rosmah Mansor tetap gak shopping tour 1 dunia.... Anwar Ibrahim tetap dalam penjara ... Lim Kit Siang tetap gak tunggu masa nak kojol... Muhyiddin Yassin tetap gak masyuk income dari projek jualan tanah masa dier jadi MB Johor dulu...

Yang Sembilan Dewa dan Dewi serta Dewata Raya... masih lagi perasan bagoosh duduk di kayangan.... makan tanggung berak cangkung... Hahaha .... adoyailah.... adoyailah....

Adoilah....

4 comments:

  1. yeeee.... ada betulnya ramalan tu.....
    tp dlm hati masih tetap berharap sekurang2nya dibawah PH harapantu jadi nyata

    ReplyDelete
  2. pling aku menyampah kedudukan dewa dewi tu ttp sme..pndai ckp sje..

    ReplyDelete
  3. yg ni betul 1001% rakyat biasa marhaen mustad'afin hanya buah catur. lepas mengundi janji manifesto semua buang kelaut. masa berkempen nampak warak alim selepas pr ke kelabkelabkelab

    ReplyDelete
  4. paling kecewa dgn dewata yg dulu rapat dgn aurah TGNA
    kenapa bila dah ditakta YDP Agung, dia boleh rapat & sokong kerajaan BN terus bermaharaja lela....
    tak ada bangkangan lansung kah??.....

    haishhh.....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1