Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 May 2018

Ini Semua Cuma Lebihan Duit Raya Je ..

Bhai/DeeDee semua....

72 beg berisi duit tunai yang dikutip dari dua tiga kediaman tue yang kononnya bersabit dengan Najib Razak sebenarnya hanyalah lebihan duit raya yang sepatutnya diagihkan oleh Najib Raza pada setiap kali musim perayaan...

Duit untuk Raya Puasa, Raya Haji, Krismas, Gong Xi Fa Chai, Deepavali, Wesak dan Hari Gawai ..... Bayangkan la sebagai PM selama 15 tahun lebih.... Takkan la abis semua duit raya diberikan kepada semua... Mesti ada lebihan... Tu yang terkumpul sebanyak tue....

Takkan lah seorang Perdana Menteri nak bagi setiap orang duit raya sebanyak RM1 .... Kurang-kurang RM50 .... Tak gitue..... Hahahaha..... Jadi bersangka baiklah..... Itu tak termasuk duit Rosmah Mansor main kutu duit ngan kengkawan dier.... Aper lu ingat Rosmah Mansor tak main kutu ka??? Wei... Yang cincin berlian beli dulu tue semua dari duit main kutu lar....

Kak Rosmah Mansor kita beli beg tangan Birkin pun guna main kutu.... Tu belum lagi kira beli barang-barang lain guna SINGER dan SENG HENG...... Hahahaha

Husnudzon la skit.... Hahahaha


2 comments:

  1. kes toya pung diperkatakan 1 malayasi n 1 dunia
    ini jugak mesti di betulsiasat balek
    toya kes itu lajak baginda mesti mau lipot sama balai polis
    kalau toya kacau dia
    apasai lipot sama utk
    tapi kalau utk punya olang dapat lipot dari lajak baginda
    itu m capri mau la rujuk ini kes pada balai polis biasa
    apasai toya d bom
    rakyat biasa pung tau mana nak cari puncanya tapi tak da kuasa
    ada akai ka?????

    kes bengnhok jangan lupa perlu jugak dibetulsiasat balek bukankah ada dapatan dari sjaya diraja untuk amabil tindakan pada pegawai yang terlibat
    saksi penting jugak ialah pengawal yang jaga bangunan malam tu
    ada ke patut bagi duit pampasan 600ribu saja

    ala ni kes sempoi aja kalau betoi buat lapuarn siasatan
    tanpa tutup kebvenaran
    oi amnoo oi n pakatan - rakyat pung bukan semua boddoooo
    masa dah berubahhhhh

    ReplyDelete
  2. mana ada 15 tahun... yg 15 tahun tu termasuk zaman Pak Lah. huhu... 9 tahun je

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1