Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

01 January 2022

Dengarlah Sembang Orang Kaya

Bhai/DeeDee semua...

Kalu ko dengarlah sembang orang kaya... orang yang pendapatan bulanannya tak terjejas... yang rumahnya tak kena banjir... yang hidup takder masalah kewangan... yang masa PKP langsung tak terjejas pendapatan dan imbuhan... memang la sedap...

Sampaikan orang kaya nih boleh sembang pasai niat lah pulak...

Walhal ... orang yang ditimpa bencana... udahlah hilang pekerjaan... hilang perniagaan... hutang berlambak... rumah jahanam kena banjir ... kereta jahanam semuanya.. dan segala isi dalam rumah dah hancuss..... memang suffer... memang tertekan...

Sebab orang-orang nih tahu lah yang Kerajaan takder duit nak bantu diorang... jadi diorang mintak la nak keluar duit sendiri dari Akaun 2 KWSP .... mintak sikit ja... dalam RM10 ribu... untuk meneruskan survival....  

Pun begitu... orang-orang susah inilah yang dimaki dan dihina malah dipertikai niatnya oleh orang kaya...

Macam sial jer kan.... Bangkai betul la Zafrul nih...

Sebab itu gua selalu kata.... spesis Kaler Luna nih memang "BANGKAI"



No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1