Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 May 2018

Ops Hujan Duit

Bhai/DeeDee semua...

Menjelang pagi esok pukul 11 pagi, akan ader beberapa panggilan telefon berprofil tinggi yang membawa peluang untuk hujan duit bagi mana-mana pemenang kerusi DUN dan PARLIMEN....

Jadi lu orang jangan terkejut kalu ader yang sedang berkira-kira berapa nilai yang patut diminta sebagai nilai yang dipersetujui..

Maka ... bagi Negeri Perak contohnya, gua pasti GS akan deal dengan BN... Yang mana UG itu pasti.

Hahaha

13 comments:

  1. Kalau federal PH dah pegang,bole berlaku lompat parti ke

    ReplyDelete
  2. Federal PH dah menang,bole berlaku lompat parti

    ReplyDelete
  3. Kalau PH menang federal kompom spr kena batalkan semua kemenangan umno yang bertanding pru14 sebagai parti haram dan akan disahkan oleh ros yg nak jaga bos baru. Tunggu lepas ni akan ada pilihanraya kecil pulak!!

    ReplyDelete
  4. Kena cepat2 gubal undang2 anti lompat parti

    ReplyDelete
  5. biarlah PAS gabung dgn BN utk Perak
    biar dia rasa semula kene game dgn 'geng'

    harap2 tak ada calon PH yg jadi kodoks..

    ReplyDelete
  6. Kalau PAS join BN untuk menerajui Perak, PAS tetap adalah parti pembangkang diperingkat persekutuan. Mampus keringlah PAS!!!

    Selain GST akan dimansuhkan dalam tempoh 100 hari ini, mujur PH menang PRU, adalah harapan kita untuk mengetahui cerita 1MDB setelah RCI ditubuhkan.

    ReplyDelete
  7. Boleh tak admin tolong aturkan supaya sekatan untuk membuka beberapa blog yang telah disekat sebelum ini, dibuka semula. Antara blog yang terlibat adalah SteadyAku, Tukartiub, AlHusseiny dan banyak lagi. Blog Ibnu Hashim dan sewaktu dengannya, saya tak minat, cursor lamtop saya asyik mengelak untuk melintas link blog semacam itu!
    Kalaulah admin Mountdweller88 masih hidup, alangkah happynya dia, alfatihah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn bro,ibnu hashim tak yah la.Al fatihah buat admin Mountdweller88.Tak de rezeki dia untuk untuk meraikan kemenangan perjuangannya selama ni.Allah lebih menyayanginya.

      Delete
  8. Alhamdulillah
    syukur kepada MU ynag telah membebaskan kami dari cengkaman amnoo
    tetapkan kami atas jalan MU yang lurus

    Wahai orang-orang yang beriman, jadilah kamu orang yang benar-benar penegak keadilan, menjadi saksi karena Allah biar pun terhadap dirimu sendiri atau ibu bapa dan kaum kerabatmu. Jika ia kaya atau pun miskin, maka Allah lebih tahu kemaslahatannya. Maka janganlah kamu mengikuti hawa nafsu karena ingin menyimpang dari kebenaran. Dan jika kamu memutar balikkan (kata-kata) atau enggan menjadi saksi, maka sesungguhnya Allah adalah Maha Mengetahui segala apa yang kamu kerjakan.

    tunaikan janji jangan termasuk dalam golongan yang Allah benci
    belajar lah rakyat malisia cara n rasa tukar kerajaan
    bukan susah sangat pung
    hanya perlu pi undi
    ada kesedaran keberaniaan ada alasan untuk bertukar
    duk sembang bab hijrah Nabi berpuloh kali
    ni baru sekali ada berani

    janagn jadi macam bani israel lepas Allah bebaskan dari Piraun
    buat khianat ngan Allah Rosul

    teruskan jadi pemerhati n penegur kerajaan baru ni
    kalau depa buat hal jugak
    pru 15 kita humban depa pulak

    ReplyDelete
  9. Agensi o agensi...... Sudahlah

    ReplyDelete
  10. TAHNIAH UTK RAKYAT MSIA YG BERANI MEMBUAT PERUBAHAN.

    ReplyDelete
  11. Xkan bro...ph dh menang

    ReplyDelete
  12. PASAR MALAM NAJIB

    Harga Parlimen 50J X 15++ = 750J++

    Harga DUN 25J X KEDAH X PERAK X ???

    Jual orang lagi untung daripada jual unta. WOW!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1