Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 October 2009

Biar Betul Nih?

Macam tak percaya gua nih ... biar betul nih? takkan sampai gitue sekali keputusan malam tadi.... err... macam ader yang tak kena jer.... tapi takper.... kita tengok sejauh mana akan pi...

Err... yang buat salah (banyak salahnyer) dalam kes PAS nih adalah dari perbuatan, percakapan dan tindakan yang dibuat oleh Hassan Ali, Roslan SMS dan Nasha ... tapi yang sangkut akan dibicarakan PAS Selangor... Pelik sungguh..

Jari kaki sakit.... tapi kena bandage (balut) seluruh badan ... giler ker apa..

Ngaper tak kena tindakan cuma 3 orang nih... kenapa pulak Mustafa Ali boleh lepas .... errr... apa yang tak kena sebenarnya nih... tak paham la gua..

PAS Kelana Jaya pun tak terima (setuju) dengan macam-macam kenyataan Roslan SMS ... abistue apersal PAS Kelana Jaya pun dilibatkan sama... IR Idham Hashim kata apa aaa...

Patutnya yang dibawak pi lembaga disiplin PAS tue... adalah 4 orang mangkuk tue... tapi pelik .. sampaikan PAS Selangor yang kena..... Errr.... ramai benar ker "mole" dalam PAS Selangor nih? Macam mana gua boleh terlepas pandang nih...

Hassan Ali ngan Fadhilah Kamsah tue samer jer... bab bercakap pandai la... putar belit memang terra .. hahaha.. so jangan terkejut nanti kalu Lembaga Disiplin akan bebaskan Hassan Ali dari dakwaan... sebab ayat belit dier power siot... Gua saspek Hassan Ali akan terlepas nanti... yang sangkut maybe cuma Nasha jer.. tapi maybe boleh lepas plak.. hehehe

Apa-apa pun buat kengkawan kat PAS Selangor tue... tolong jangan defend benda yang salah.. kalu salah cakap salah.. kalu betul cakap jer betul... jangan nak defend .... Ini liabiliti nih.... tinggalkan buat apa... bahaya godang nih..

5 comments:

  1. hey Dude...!!gua dah kata itu ular ader banyak kapla..itu mamat takkan keluar punya...sikalang haaaa itu ulat punya jantung, sudah betukar menjadi si jantung hati ku macam itu lagu Ooo..macam mana nyanyi itu lagu..gua tatak pandai nyanyi Ooo..apa macam sikalang ..apa mahu bikin...??kita ramai-ramai tengok Oooo...OK Haaa

    ReplyDelete
  2. Dalam PAS, pemimpin kebal dari sisi undang-undang.

    1. Ini menunjukkan de facto leader sebenar PAS

    2. PAS mengamalkan kepimpinan yang bersifat autokratik.

    3. Ramai pemimpin PAS yang berpotensi tetapi menentang UG akan diketepikan secara berperingkat menjelang PRU13. Mereka tidak akan terpilih menjadi calon.

    4. PAS akan beransur-ansur menyertai BN bermula pada tahun 2010. Proses ini akan selesai menjelang 2011. Selepas 2011, PAS ialah komponen BN terbaru.

    ReplyDelete
  3. hu hu udah getik teman nengok PAS ni- Ahli PAS 2882737

    ReplyDelete
  4. ni kepala bana apa ni PAS jadi haru biru camni nih?Gua angin satu badan btol la,dah nk sama cam UMNO lak kelaku nya..haiseh..bak kata AT "tionaseng"

    ReplyDelete
  5. Sapa lah sgt Hassan Ali dan Nasha tu nk di bekap oleh Tuan Presiden??baru brape tahun ni je dia org muncul,ramai lagi "otai" dalam PAS yg boleh diharap.Tuan Presiden kena tuko cermin mata,dah kabur tu,bnyk benda tk nampak!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1