Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 October 2009

Gua Dah Penat

Bhai..

Gua dah penat dah nie... penat dah bagitau banyak kali supaya pimpinan atasan Pakatan Rakyat nie berubah... lebihkan mesra rakyat dari banyakkan ceramah sana sini... Ceramah nie lebih kepada syok sendiri jer...

Rakyat dah muak dah... sekarang nie dah dapat pimpin 4 negeri ... so kasi la rakyat nampak banyak perubahan yang PR buat... jangan la nampak cam sama jer ngan BN .... hampeh la kalu camtue.. kuasa dah ader dalam tangan .. takkan tak pandai lagi kot... takkan cam bangang lagi kot.... selama nie dok kata BN tak pandai mentadbir negeri... so dah dapat negeri nih... PR tunjukkanlah contoh...

Ini tak... dalam PR masih ader lagi ramai yang bermentaliti BN ... susah la kalu cam nie... ramai yang ader sikap rendah diri... tak konfiden nak tadbir negeri... hei.. bawak-bawak la berubah..

Baik dalam PAS, PKR dan DAP samer jer... ader ramai yang mangkuk dan kayu.. yang mulut lebih dari kerja... lepas tue suka bertelagah sesama sendiri ... kalu tak reti nak berpakat ... (cam kes Hassan Ali dan Ronnie Liu) ... baik tak payah la join Pakatan Rakyat... kayu nak mampus...

Hassan Ali... gua warning sama lu... lagi banyak lu bercakap lagi banyak lu buat silap... dan lagi senang orang nampak lu nie bangang dan giler kuasa ... cakap la terang-terang yang lu nie agen BN dari dulu lagi... kan ker senang ... banyak sangat songel lu tiap kali ader PRK .. dan semua songel lu hentam geng dalam Pakatan Rakyat ... lu nie memang la memang...

Dulu gua ingat yang kaki ampu, rasuah, giler pangkat dan giler pompuan tue ader ramai kat PKR .. tapi la nie dah merasuk sama dalam PAS dan DAP ... ini apa punya perangai nih... apa nak jadi ngan korang nih... bodoh ker aper...

UMNO/BN menang di PRK N31 Bagan Pinang haritue memang sebab diorang kuat dan diorang konfiden menang... tapi ader gak insentif tambahan yang bagi bergaya lagi kemenangan UMNO/BN kat Bagan Pinang tue... semua sebab PAS, DAP dan PKR tak pandai nak pikat dan jaga hati pengundi kaum India ...

Dalam keadaan UMNO/BN terdesak sebab isu kepala lembu di SUK Shah Alam baru-baru nie pon UMNO/BN boleh menang dengan bergaya dengan kerjasama serta sokongan pengundi kaum India ... takkan tak boleh baca kot indikator nih,... buta mata ker aper...

Lagi satu... Prof Abdul Aziz Bari dah bagi hint tue.. tapi pimpinan atasan PAS masih buta kayu lagie... masih berretorik lagie... dan masih perasan best lagi... kayu.. kayu... la nie isu KPP dan slogan "PAS For All" .... kalu masih teragak-agak dan macam-macam alasan konon masih dalam peringkat draf ... baik lupakan la KPP dan slogan nih... buat malu jer...

Memang patut pun PAS tak dapat sokongan dari kaum Cina dan India pada PRK N31 Bagan Pinang.... sebab cakap tak serupa bikin.... hampeh... kasi setel la cepat isu KPP dan Slogan "PAS For All" tue.... kalu tidak lain kali PAS/PR jangan gatai-gatai nak masuk bertanding PRK dan PRU...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1