Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 October 2009

Ketua Putera UMNO Nyaris Mati

Sekarang nie Ketua Putera UMNO ader kat HKL ... teruk kena belasah katanyer ... nyaris mati... hahahahaha...

Lu orang pernah dengar cerita "budak pengembala kambing yang khianat" yang asyik melolong bising bagitau ader serigala membaham kambingnya walhal ianya tidak berlaku ... kalu pernah baca atau dengar .. tentu tahu apa kesudahannya ... hahahaha...

Sekarang nie.. Ketua Putera UMNO nyaris mati ... dengar khabar ... teruk tengkuk dan muka kena tumbuk dan belasah... siap gua ader dengar kononnya dier kena terajang la pulak... hahahaha...

Gua rasa orang yang belasah dier tue ader buat silap la... lain kali kalu nak belasah tue.. kasi real sikit... kasi power... kasi ader darah memercik .. kasi ader muka pecah ka... bibir berdarah ka... hidung patah ka... kalu bagi penerajang tue... biar la buat sampai patah tulang rusuk ka... patah tangan ka... patah kaki ka... baru la betul realistik kena belasah...

Ini takder lebam, takder patah, takder luka ... dok kecoh kena belasah... Maknanyer ... kaki belasah tue memang tak terra mana pon... hahahaha.... samseng taik kucing jer... hahaha...

Kalu gua la yang belasah Ketua Putera UMNO nih... sure gua belasah sampai nak putus nyawa dier nih... baru la hero... kasi patah tulang rusuk ka... patah hidung ka... muka pecah ka... hilang telinga ka... hahahahahaha ....

Oh yer... nih Ketua Putera UMNO nih dah nyaris mati nih... mana pergi geng-geng mat rempit ... pi la baca Yaasin kat ketua korang nie... dier dah nazak nak mati nih... pi la baca Yaasin ... Buat semua ahli UMNO/BN ... gua nasihatkan tolong baca Yaasin untuk Abdul Azeez Ketua Putera UMNO nih... dier dah nak mati nih.. dah nazak nih...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1