Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 October 2009

Dah Kena Rembat

Hahahaha..

Dah kena rembat dah... hahahaha.. Najib Razak nie memang hebat... Anwar Ibrahim baru jer canang sana sini nak jadikan 16 September sebagai cuti umum... tapi Najib Razak dah rembat idea tue dan jadikan BN dapat nama... hahaha..

La nih.. Najib Razak dah umumkan 16 September sebagai cuti umum 1Malaysia ... hehehe .. Selepas cuti 31 Ogos ... la nih kita dapat plak cuti 16 September .... best la...

Sebelum nih... slogan "PAS For All" dah kena rembat dan jadi "UMNO For All" ... hahahaha... memang kaki rembat la Najib Razak nih... dulu dier rembat Ziana Zain... lepas tue dier rembat Altantuya.... hahahaha.. lepas nih.... dier nak rembat apa plak aaaa....

Okeh la... yang ini gua respek... aper der hal dok canang sana sini tapi takder hasil.... rembat tak rembat ka.... peduli apa... janji orang tau yang kita dah laksanakan.... Yang gua tau ... lepas nie nama Pakatan Rakyat pon akan kena rembat... tunggu jer la... sebulan dua nih... akan tertubuhnya Pakatan Rakyat Malaysia ... hahahaha... kena rembat lagi la nampaknyer...

Lu orang jangan riso... tahun depan ... sure Najib Razak akan umumkan cuti Deepavali akan dijadikan 2 hari dan bukan 1 hari macam la nih... pada gua .. memang patut Deepavali tue cuti dua hari... kalu satu hari.. mana sempat nak balik kampong.... lagipun yang kasi menang kat BN di Bagan Pinang haritue adalah dari kalangan kaum India.... hehehehe

Lepas nie banyak la lagi idea Pakatan Rakyat akan dirembat oleh Najib Razak dan BN ... yang gua nampak akan dirembat adalah skim Takaful Kifalah untuk warga tua... hehehehe ... UMNO pon dah nak tubuhkan Dewan Ulamak (Ular Dalam Semak) diorang sendiri.. nak counter PAS punya Majlis Syura dan Dewan Ulama...

Banyak ooo yang Najib Razak, UMNO dan BN nak rembat nih dan jadikan ianya idea diorang.... yang pastinya diorang dah tau bahawa cara ini sahaja yang boleh menyebabkan diorang diterima oleh masyarakat 1Malaysia..

2 comments:

  1. PR kena bagi kredit kat Najib. Jangan nak mengaku idea dia saja. Aku tak ingat kata siapa, tapi lebih kurang begini maksudnya, "Kita boleh selesaikan banyak perkara, kalau kita mahu membiarkan orang lain mendapat kreditnya".

    ReplyDelete
  2. Bhai..

    betul tue... biler dah kena rembat baru nak ambik tindakan... lambat dah tue..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1