Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 October 2009

Seekor Lagi Katak

Eloklah tue ... seekor lagi katak ... dari berudu itu hari.. sekarang dah besar panjang dah... dah jadi anak katak dah.... hahahaha... kaki belakang dah kuat dah... dah boleh melompat la sekarang nih...

ADUN Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah dah sah dah jadi seekor lagi katak... Wei.. awat nih.. kat Selangor nie cuma ader seekor katak jer... mana lagi semua berudu yang ada dalam Pakatan Rakyat Selangor nie... takkan semua tak tumbuh lagi kaki belakang...

Rasanya banyak dah berudu kat PR Selangor yang dah ader kaki belakang tue... biler lagie nak melompat... Hassan Ali tue biler plak nak sahkan jadi ADUN Bebas .. nak gak tengok... Rasanya kalu tak silap perkiraan gua la.. ader 10 ekor berudu dah nampak kaki belakang kat PR Selangor nih .... biler lagie nak melompat aaa... takkan nak tunggu jadi bapak katak kot...

Biler semua berudu dah jadi katak kat Selangor nih.. senang la ular nak masuk balik dan ambik alih pemerintahan negeri.. abis ler semua dibelitnya nanti... kantung ekonomi negeri ... tanah negeri dan banyak lagie... ular-ular berkepala banyak nie dah lama menunggu berudu akan menjadi katak.. sebab .. biler dah jadi katak... senang la kena ngap ngan ular... katak bukan ker makanan ular... hahahaha...

Nie nasihat gua buat Hassan Ali... bhai... lu punya kawan (Badrul Hisham Abdullah) tue dah jadi ADUN BEBAS (katak dah) ... lu biler lagie... gua nak tengok la lu jadi ADUN Bebas gak... hahaha... rasanyer lu dah lama dah tumbuh kaki belakang tue.... lompat la sekarang... bawak la semua geng-geng berudu lu sama... diorang pon dah jadi anak katak dah la nih...

Lagi cepat semua katak keluar melompat.. lagi senang ular nak makan lu .... lepas tue bersihlah PR Selangor dari berudu-berudu yang ader... anak katak dan katak pon dah takder dalam PR Selangor.... hahahaha

3 comments:

  1. woi mangkok tandas!!!

    sapa yg katak sapa yg berudu ha?! nko buta kayu ke nko tak skolah?! yg dok melompat tuh sume nye pkr bukan pas la baghal!! bukak bijik mata nko tu sket.

    kalo tak melompat, letak jawatan...tu sume keja pkr la!! bodo!!

    yg di kedah tuh sapa yg lompat? yg di penang tuh sapa yg letak jawatan? yg di selangor dan sabah sapa yg keluar parti?!! yg di perak sapa yg lompat?!

    pkr nih parti ape ekk?! parti musafir lalu ke?

    ReplyDelete
  2. Bhai Anonymous...

    Gua citer pasai PR ... bukan PAS atau PKR ... lu ada skolah ker.... tak reti baca ka..... hahahaha ... lawak la lu nih...

    Tue la .. pi lagi blaja kat Tadika Kemas... hahahaha

    ReplyDelete
  3. sabar bro ....hujah la secara ilmiah.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1