Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 October 2009

Ganjaran Wang Tunai Untuk Sekeping Gambar

Hahahahaha...

Sapa mau ganjaran wang tunai untuk sekeping gambar boleh menghubungi no telefon yang tertera dibawah nih... Hahahah.... duit cash bhai... mana nak cari aaa... lepas raya nie time orang sumer dah kering nih... ader plak tawaran duit cash.... duit tunai tue... hehehehe

Walaupun tak banyak... tapi tunai oooo.. tak perlu bayar cukai .... hahahaha... Tawaran datang sekali jer...

Sesapa ader gambor (still photo) atau video sila hubungi nombor telefon dibawah ini untuk duit tunai.... tapi kena gambor yang tak disuperimposed kan la... hahahaha...

Kalu ader gambor superimposed yang menunjukkan Ultraman belasah Ketua Putera UMNO (Abdul Azeez) tue... itu semua tak dikira aaaa.... Walaupun gua tau Ultraman tak suka ngan Abdul Azeez nie... sebab Abdul Azeez nie sebenarnya adalah Raksaksa yang menyamar.... hahahaha ..... dier nie adalah dari spesis Raksaksa Sepit atau Raksaksa Ludah (Sireh) ... hahaha

So.... gambor yang dah kena Photoshop atau GIMP tak perlu la nak kasi aaa... hahahaha ... korang jangan mimpi la nak dapatkan bayaran ganjaran kalu pakai gambar superimposed guna Photoshop atau GIMP.... lupakan sajer la... hahahaha

So.... mau duit ka?

Pihak yang berminat dengan tawaran ini boleh menghubungi pemimpin PEMBELA di talian 019-49 80 230 pada bila-bila masa.

2 comments:

  1. Salam bhai,

    Pak Sheikh suka n3 ini. Seronok membacanya.. terutama bab simangkuk tu yang juga adalah Raksasa yang menyamar.....

    ReplyDelete
  2. Salam Pak Sheikh...

    Gua memang tak percaya mangkuk nie orang biasa ... gua dari dulu lagi saspek dier nie adalah Raksaksa Sepit yang menyamar....

    Sebab tue la dier sekarang nie kena lepuk ngan Ultraman... hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1