Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 October 2009

Strategi Zahid Hamidi Berjaya

Pergh..

Strategi Zahid Hamidi berjaya menyebabkan UMNO/BN menang di PRK N31 Bagan Pinang seperti yang dijangkakan.... Hebat strategi ini ... Zahid Hamidi memang berjaya ... AdukaTaruna kena tunaikan janji berlari bogel dari Seremban ke Teluk Kemang dengan Nora Danish... hahahaha..

UMNO/BN dapat mengekalkan kerusi di N31 Bagan Pinang seperti yang semua pihak jangkakan (termasuk kaki judi dalam internet yang bet Isa Samad menang) .... sure menang pasai ader 4600 lebih undi pos dalam PRK tue...

Jadi ... strategi Zahid Hamidi yang mahukan disetiap kawasan Parlimen ada satu kem Tentera (Wataniah) ada relevannya. Inilah caranya yang mampu untuk memastikan talian hayat UMNO/BN masih kekal miliknya yang mana akan memberikan kuasa pemerintahan pusat dibawah kawalannya.

Selagi mana undi pos masih tidak telus selagi itulah UMNO/BN akan terus memegang tampuk kuasa pemerintahan Malaysia. PRU13 pun tidak akan mampu menyekat UMNO/BN daripada memegang kuasa selagi mana undi pos masih lagi tidak telus dan disyaki dimanipulasikan.

Jangan terkejut bahawa dalam seminggu dua ini kita akan dapat melihat beberapa papan tanda pembinaan di banyak kawasan di Malaysia yang menunjukkan pembinaan kem tentera (wataniah) ataupun regular.

Apa yang pasti ... pengundi di N31 Bagan Pinang masih lagi berminat untuk menyokong sepenuhnya rasuah dalam pentadbiran kerajaan Malaysia. UMNO/BN memang mengekalkan rasuah dan tidak berminat untuk membersihkan imej rasuah dalam pentadbiran Malaysia.

Lepas nie kita boleh mencampakkan SPRM kedalam tong sampah kerana SPRM tidak mampu mengekang rasuah yang dibuat oleh UMNO/BN selaku pemerintah.

3 comments:

  1. bro... gua kol Nora Danish dia tak angkat phone la... cane nih?

    ReplyDelete
  2. Bhai..

    Lu call no dier yang mana satu tue.... Celcom ker Maxis... kalu Celcom memang takleh dapat la..... hehehe...

    Tadi gua call dier guna no Maxis tue boleh dapat la... dier angkat...

    Dier tanya gua... lu biler nak berlari bogel ngan dier.... gua cakap gua tak tau... kena tunggu lu bagi greenlight la... hahahaha

    Tapi.. kalu lu malu nak berlari bogel ngan Nora Danish.... takper la... Rosmah Mansor boleh gantikan tempat dier... hahahaha

    ReplyDelete
  3. huh!!! ni la mentaliti org N9...kok lotak binturong jadi calon BN pun diorang pangkah gak...ni kan pulak calon yg torang2 rasuah...NGOK!!!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1