Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 October 2009

Gua Tak Dijemput

Mmmmm...

Sapa la nak jemput gua .... memang gua tak dijemput... sapa la gua... cuma blogger kecik jer... hahaha... tapi jangan lupa... gua punya cable banyak power ooo...

okey la.... so apa citer Hassan Ali dan Nasha jumpa blogger ... apa hasilnyer... errr... takkan takder sapa amik video ... rugi la takder video... sebab kalu setakat audio jer.. kita tak akan nampak body langguage Hassan Ali dan Nasha tue...

Body Language banyak penting oooo... sebab yang itu takleh nak tipu... tak dapat nak cover...

Okey la... gua belum dengar lagi bijik butir cerita... setakat baca kat blog kengkawan jer...

Soalan gua la.... ngaper diorang tak ajak sekali blogger AdukaTaruna ker... PenarikBeca ker... Cenangau ker... atau paling cikai... ngaper tak ajar gua.... hahaha.... awat takut soalan power dari kitorang ker...

Lain kali aaa... ajak la kitorang ... hahahaha... baru tengok apa citer nak cover sana sini... gua ingat lagi satu kes dulu gua bantai Roslan Kassim masa baru lepas dier bagi ceramah kat Ulu Yam tahun 1998 dulu.... punya la dier kelentong baik punya kat audien pasai kononnyer dier bersih dari segala rasuah tak macam orang UMNO lain ... masa tue dier dah dalam KeAdilan... habis ceramah gua serang dan tanya dier direct depan ramai orang tentang rasuah projek "Siber Masjid" ... hahaha... tak terjawap dier... hahahaha...

So .... Gua takder banyak info tentang Nasha nih.. melainkan gua lihat dier nie rapat benar dengan geng-geng UMNO termasuk la KJ dan Pak Lah ... tapi Hassan Ali tak boleh nak lari dari gua.. sebab banyak benda gua tau tentang dier ... first hand punya info....

Jadi ... lain kali aaa.. Hassan Ali.... ajak la gua sekali dalam sesi bertemu bloggers ... hahahaha... itupun kalu lu ader berani.... hahahaha

9 comments:

  1. lu blogger haramjadah pelingkup kesatuan jemaah...mmg patut xdijemput..wakakaka

    ReplyDelete
  2. hey Dude.!!gua ada 1 persoalan nak tanya sama lu ...kalau kita nak tangkap ular (tak kira apa jenis pun),kena tangkap ekornya dulu ka.!! atau kepalanya..?? sekarang ni dah dapat kah belum..??atau masih mencari...??kalau berudu tu senang saja nak tangkap, tapi ni ular..paling bahaya kalau ular tu berkepala 2,3 atau 4,pastikan ekornya belum lagi bertukar menjadi kepala,...kalau sudah bertukar susah nak tangkap..he.he.he.(jawap jangan tak jawap)..he.he.he.he

    ReplyDelete
  3. Bhai Anonymous 6:38 PM,

    Gua tak kesah lu nak gelar gua apa... tapi gua nak kasi tau lu ok... diorang memang tak berani jemput gua... pasai diorang tue ader salah la... takut gua tanya soalan cepumas ... hahaha...

    Bhai Anonymous 9:43 PM,

    Ayyo... amma appa ... itu ular aaa... banyak kapla la... satu macam Medusa la... mau hantam kalu kena kasi ramai-ramai... itu ular kalu sikit kecik dari itu naga...

    Okeh la... nak tangkap ular kena dari kepala .. tapi masalahnyer terlalu banyak kepala dier.. dan pandai menyorok kat belakang jubah ... ader banyak ooo...

    Sekarang nih tengah kenalpasti jantung ular tue... walaupun dier berkepala banyak.. tapi kalu dapat kasi hantam jantung dier... sure mampus semua sekali...

    ReplyDelete
  4. he he rilek le bro sbb kita memang pro TGNA tak kan nak dijemput ha ha wa kaka

    ReplyDelete
  5. huhu...gua rasa Hassan Ali ilang no tepon lu la bhai..

    ReplyDelete
  6. Erk.. ada pertemuan blogger ya? Gua pun blogger maa... apasal gua tak dijemput?

    Wakaka!

    ReplyDelete
  7. Bhai TBO,

    hahaha.. maybe la kot... atau tak berani ngan kiter pasai kita tanya soalan banyak yang cepumas ... hahahaha ...

    Bhai Restless,

    BOND (Polis) pun tau nombor tepon gua... Takkan Hassan Ali tak tau... kalu ilang nombor... kelui la kat pager gua... hahahaha .. takpon pakai YM @ Skype ker...

    Bhai Mudin001,

    Ader la bhai.. lu tak kena jemput pasai lu pon laser gak.. hahaha... takut nanti tercirit Hassan Ali dan Nasha nak jawap soalan lu... hahaha

    ReplyDelete
  8. Dulu Nasha dok kat BTH aku dok kat AD kat jauh pun jiran aje le aku sama pergi romah Hassan Ali tu, skrg Nasha dah pindah romah bnaglo di Bandar Bukit Mahkota hu hu

    ReplyDelete
  9. nmpknya penyakit berpolitik utk cari mkn telah meresap kt dlm PAS.C**** la politician camnih.hak pthuih..!!punah la puak ni..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1