Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 October 2009

Hero Tamil Masuk Hospital

Hahahaha....

Mula-mula gua ingatkan hero tamil masuk hospital tue adalah Rajinikanth (a.k.a Sivaji The Boss, Padayappa) .. tapi.. rupanya hero tamil yang lagi satu .... hahahaha

Abdul Azeez pulak yang masuk hospital... hehehe.. berlakon ker apa... itu hari masa buat interview lepas kena pukul (kononnya) ... nampak sihat jer.. takder lebam mana-mana... hahahaha...

La nie pandai gak dier berlakon masuk hospital pasai nak kasi real sikit special effect itu hari.. kalu tidak story line sure tak sama la.. hehehe.. yang lawaknyer... Ismail Sabri boleh pulak terlepas ... hehehe...

Udah la bhai.. lu jangan la nak jadi hero tamil... cukup la dah ramai hero tamil kat dalam dunia nih... Cukup la Samy Vellu sorang jer jadi superstar hero tamil kat Malaysia nih... lu jangan la nak rampas takhta Samy Vellu sebagai seorang superstar tamil...

Cukup la Rajinikanth, Goundamani, Satyaraj, Kamal Hassan yang jadi hero tamil... lu tak payah la nak tambahkan lagi pelakon hero tamil.. hahaha .....

2 comments:

  1. kehkehkehkeh!!!!

    ms kuar kat talibisen ituhari, anak buah gua yg baru darjah 4 pn bleh cakap, "gemuknya tengkuk dia"

    kehkehkehkeh!!!!

    bodo' nyer mamak...

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.....

    Memang gemuk... banyak kolestrol lagie... hahaha.. ader potensi nak kena sakit jantung, stroke ataupun darah tinggi... hahahaha

    lagi cepat mati ... senang la ader PRK lagie.. hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1