Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 May 2010

BABI

Gua biasanyer tak akan kutuk binatang ciptaan Allah S.W.T ... sebab walaupun BABI itu buruk pada pandangan manusia (terutamanya Muslim)... tapi ciptaan Allah S.W.T itu sebenarnya indah... Ingat.... seburuk-buruk dan sehina-hina binatang.... kesemuanya senantiasa berzikir kepada Allah S.W.T ... cuma kita manusia sahaja yang tidak tahu...

Begitu juga dengan pokok-pokok dan tumbuh-tumbuhan... semuanya berzikir kepada Allah Tuhan Rabbul Jalil...

Tapi hari nie gua terpaksa menjustifikasikan perkataan BABI ini khusus buat malaon-malaon dan celaka-celaka semua yang berhajat besar untuk menganjurkan perhimpunan 13 Mei di Terengganu... pada hari ini..

Giler ker aper nak buat perhimpunan perkauman macam nih... Kenapa PDRM tak ambim tindakan kat GERTAK dan PERKASA yang sebok jaja perhimpunan rasis ini... Ini semua hasutan... dan termasuk dalam Akta Hasutan (Sedition Act)... Malah boleh juga dikatakan melanggar Akta Polis.... Dan sabit juga dengan Akta ISA....

Bodoh ker apa Musa Hassan sampai tak tau benda nih kononnya akan dibuat hari ini... Buta mata ker aper... BABI sungguh la diorang nih....

Yang nak menganjurkan nih... semua dah biasa makan duit JUDI.. duit haram jadah tue... duit celaka.. duit neraka tue.... sebab itu lah diorang buat idea BABI nih.... macam sial.... tangkap seekor-seekor dan ikat kat pokok mempelam dalam keadaan bogel... pastu amik kerengge kasi sapu satu badan... baru tau akal letak kat mana.... bodoh... BABI...

Kalu PAS atau DAP la buat perhimpunan macam nih... sure dah lama berbondong semua masuk dalam .... kira macam kena pukat jerut la... semua sekali naik.. tak kira kecik besor...

BABI sungguh la diorang nih...

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1